duminică, decembrie 21, 2008

Spiritul și șprițul

O întrebare scurtă:
Vouă, celor ce sunt departe de casă de sărbători: De ce vă întoarceți acasă? Ce sufletul meu vă face să vă mișcați cururile câte 50-100-200-500km prin țară?
Aștept ceva răspunsuri, sunt foarte curios.

7 păreri avizate:

Anonim spunea...

Dar tu?

URA!

Hubba spunea...

Nu este fix răspunsul așteptat. Am și eu motive, ca oricine, însă nu motivele mele mă interesează :)

Anonim spunea...

Pai si tu crezi ca eu ma las manipulat de tine sa iti dau raspunsurile pe care le astepti?;P

URA!

Anonim spunea...

ca asa vrea isus..
.. si ca iau iarba mai ieftin de-acasa..

Hubba spunea...

Așa, așa mai vorbim! Blur se duce acasă pentru a achiziționa niște...farmaceutice urbane ceva mai ieftin.
Voi?

Anonim spunea...

ba eu ma duc sa mananc 3 sarmale...am zis 3 in pula mea...sa beau 3 cani de vin. Cum cate? 3 in pula mea! Sa mananc 3 fripturi si 3 cozonaci si 3 cranati! Cum ma cati/cate? 3 in pula mea...nu ti le-am enumerat ianainte!

URA si meri cristmas!

Anonim spunea...

mancare for free?:))

Trimiteți un comentariu