miercuri, decembrie 10, 2008

De la sat la comună, din căruță-n București!

După postul plin de nerv la adresa grupului blogărilor ahtiați după trafic m-am uitat prin statisticile blogului, curios fiind despre cine și de pe unde mă citește. Ei, nu mică mi-a fost mirarea când am aflat că sunt citit din Comuna Ariceștii Rahtivani:

Am aflat, mânat de curiozitate, că frumoasa comună ”este componenta a judetului Prahova, situata in partea de sud-vest a acestuia, la nord-vest de municipiul Ploiesti, la o distanta de 10 km de acesta. Este o comuna tipic de campie ca dezvoltare geografica.Comuna este situata pe DN 72 (Ploiesti - Targoviste) care trece prin satul Stoienesti, DJ 144 (Stoienesti-Aricestii Rahtivani-Floresti) si DJ 101 I (Ploiesti-Filipesti) ce strsbate satele Buda si Nedelea.”

Fosta comună ce a aparținut plasei Filipești cu vatra clădită peste mahalaua Ariceștiilor de Jos este tărâm încărcat de istorie, de pe la sfârșitul secolului XIX. Oameni cu frica lui D-zeu, Ariceștenii au păstrat cu sfințenie obiceiurile creștine și au prezervat, prin forțe proprii ruinele unei vechi biserici care datează din secolul XVII.

Pentru că-mi indexez blogul și cu altă unealtă decât trafic punct ro, am găsit și IP-ul vizitatorului căruia îi omagiez prezența pe al meu blog. Și respectiva adresă este atribuită Școlii Generale Nr. 1, școală recent dotată cu conexiune la internet de la orinji și calculatoare de ultimă generație, de la fundația Bill și Melinda Gates.

Bucuria ce-am resimțit aflând că-s citit de oameni ce nu-s aglomerați în metropole, șapte pe metru pătrat, rivalizează cu bucuria de a știi că vara următoare seceta va ocolii cele 4 hectare de vie de la bunică-mea, care prin procedee tehnologice de primă generație se transformă în cel mai nenorocit vin oltenesc!

Îți mulțumesc, cititorule din Ariceștii Rahtivani pentru cele 5 vizite făcute blogului meu! Îți mulțumesc că mă citești și îți doresc sărbători fericite și bogate, acolo, la tine pe uliță, departe de jegul orașului și falsul tehnologiei. Mă bucur că printre site-urile vizitate ai inclus și blogul meu, alături de 3 site-uri cu fete goale, de la oraș și 5 site-uri cu manele și muzică de petrecere! Sunt onorat!

3 păreri avizate:

Anonim spunea...

De Bristol de ce nu ai zis ma nimic? Te'n aripa!


URA!

Anonim spunea...

Wow...da...şi asta este o performanţă :)

Anonim spunea...

Dacă ar fi o singură vizită, ai putea crede că e un accident. Omul a revenit, deci este cititor, iar orie cititor, indiferent de locul de domiciliu trebuie respectat şi preţuit.

Trimiteți un comentariu