marți, decembrie 02, 2008

A fost pentru Erika. Și a fost bine!

Lumeee... multă lume! Neașteptat de multă lume, așa cum și Cabral nota în deschiderea ”ostilităților”! Însă mai presus de orice, un copil merită cât mai mult ajutor. Și seara asta sper că a deschis ochii multora în privința asta: ne mor copii și celor cărora ar trebui să le pese, sunt ocupați cu împărțeala ciolhanului electoral. Așa că rămâne pe umerii pulimii (mă scuzați) să aibă grijă și de cei ce nu pot să se îngirjească singuri.

Revin la cele lumești: concertele au fost foarte bune! Băieții de la Habar mi-au zmuls un zâmbet spunând că melodiile ce le vom asculta fac parte din primul lor album, asta în măsura în care au făcut 6 cover-uri după formații celebre. Măcar au binevoit să ne încânte cu o piesă de-a lor, ceea promovată de City FM, Tic-Tac, parcă...
Paraziții... despre băieții ăștia numai de bine. I-am văzut ceva mai energici, mai motivați și mai pasionați de cântarea lor decât în alte dăți. Asta pentru că, probabil, realizau că ajută. Și ăsta-i mare lucru!
Vița de Vie a început bine, cu 2 piese de pe albumele noi. Din păcate n-am rezistat până la final, pe la 10:30 mi-am luat zborul spre casă. Deh, chermeză în mijlocul săptămânii :)

Cabral a fost emoționat. Nu s-a sfiit să arate și am apreciat asta. A făcut ceva valuri și legat de bloggeri ce au susținut campania. Mai mult de-atât, a convins cum că toate eforturile sale sunt spre bine! Și asta contează enorm. Bravo, măi văru” lu” Obama din România!

Când am ieșit am dat nas-în-nas cu numitul pe holul crâșmei. Am ținut să-l felicit cu un cuvânt. Simplu, ca de la D-zeu: ”Grozav!” Atât.

Una peste alta, sper ca donațiile să ajungă cât mai repede și în număr cât mai mare către Erika. Și îmi doresc să facem un obicei din adunările astea. De fiecare dată pentru altcineva.

...oamenii merită!

2 păreri avizate:

Anonim spunea...

Mă bucur mult că a ieşit OK. Mă bucur din tot sufletul.

Hubba spunea...

Nu avea cum sa nu iasa bine... Vreau sa cred ca am mers toti cu inima deschisa. Si imi doresc repetitie!
Pentru ca mai sunt mii, sute de mii de copii in situatia asta. Decat sa le plangi de mila tuturor, imi pare mai omenesc sa ajuti macar o parte.
Nota bene pentru Cabral. Ca si organizator, ca om cu idee, a demonstrat ca este un mare om!

Trimiteți un comentariu