marți, decembrie 09, 2008

Pentru Erika 2

Vine de la Cabral cu o surpriză: Pe 14 decembrie, la Club Fiat 500 Cabaret, o a doua strângere de fonduri pentru Erika!
De data aceasta vor cânta Vama, Spin și Direcția 5 iar biletul costă 30 de lei.

Hai că se poate și de data asta!

7 păreri avizate:

enemyofthestate spunea...

Nu te supara! Cate trupe o sa cante?

Hubba spunea...

Scuză-mă, tocmai ce ți-am enumerat trupele: Vama, Spin și Direcția cinci, iar următoarea ta întrebare este ”câte trupe o să cânte?”?!??!
Trei! Trei în... sărăcia mea!

Zaply spunea...

Of... unde-i originalitatea? Ati facut-o celebra pe fatuca aia! :)) Oare mai iese din casa?

Da' e bine, acum pot sa si beau, nu tre' sa-mi mai fac griji pentru masina! :D

Hubba spunea...

Nu cred că o să particip. O să ajung p-acolo pentru a mai ajuta cu o donație. Cred că rămân în bar, nu de alta dar nu vreau să asist la șlagărele marca Direcția Cinci și Vama Veche. So not my cup of tea.

enemyofthestate spunea...

Nu noi am facut-o celebra. Youtube si camera-man-ul ala bulangiu care nici nu a ajuns acasa si deja ridicase filmuletul pe youtube. :D

Hubba spunea...

ăla da exemplu de live blogging :))
În metrou - scos cablu HDMI din cameră până-n laptop, comprimat căcatul în format .flv, urcat pe youtube, făcut tută hi5-istă vedetă. Simplu. Despot era și el, p-acolo...

Zaply spunea...

Da, si-n urmatoarele cinci minute a facut inconjurul blogosferei!
Nici n-am stat bine sa vad cine canta! Probabil ca ordinea va fi Spin, Directia 5 si Vama, si nici macar aia veche... Eh, detalii... cand aveam 15 ani ascultam Directia 5, da? Si Vama Veche era cul.

Trimiteți un comentariu