luni, decembrie 08, 2008

Live blogging în vreo șase luni...

M-am documentat, băi cititorule, așa că am prins din zbor care-i treaba cu live blogging-ul ăsta... Mare chestiune, interesantă în draci, presupune și gadget, ce mai, m-a convins. Așa că o să prestez și eu, în rândul lumii, între 5 și 7 iunie de la Nürburgrings cu ocazia unui mare eveniment muzical, cu artiști de renume ce au prestat pe scena internațională, întru binele spiritului și al șprițului!
În cuvinte mai puține: a ajuns biletul la Rock Am Ring, băăăi!

*1 - Chestia cu live blogging este doar un pretext pueril pentru a mă lăuda cu biletul!
*2 - Este prima oară în 5 ani când cumpăr un singur bilet.

2 păreri avizate:

Anonim spunea...

Wow...păi...na...să fie distracţie pe cinste :)

Hubba spunea...

Nu mai scriu un post pentru asta, cel puțin nu acum, dar pe 7 februarie o să mă răstorn prin Polivalentă, la Sepultura! :D
*Mulțumesc, o să fie deistracție, poze și filmări, chestii...

Trimiteți un comentariu