joi, decembrie 04, 2008

Leapșa cu amintiri dureroase :)

Reproduc parțial discuție telefonică cu o amică, astăzi:

Ea: De ce dracului nu-ți plac sărbătorile, mă?
Eu: Din cauza lui Moș Crăciun, Moș Niculae și alți septugenari perverși, d-aia!
Ea: Ăăă? Ce draci ai pățit? Nu-mi spune... Moș Craciun și tu, la 6 ani, un pat roz și niște bomboane!
Eu: Dear, fuck you! Nuuuuu, în p*&a (pula) meaaaa! Nuuu!
Ea: Nu reușești să mă convingi... Sărbătorile, bucurie, cozonac, chestii la cuptor cu mere și scorțișoară, hai că poți...
Eu: Uite ce e... eu n-am apucat să descopăr cum că Moș Crăciun nu există. Mi s-a spus de la bun început. De când am fost capabil să înțeleg - Băi, Moș Crăciun este pentru proști, cadourile vin de la mine și de la maică-ta, acum spune-mi ce vrei să-ți aducă Moșul! - așa că nu prea am cum să apreciez tot marketingul agresiv ce vine odată cu sărbătorile!
Ea: Ești un caz pierdut... Ok, ok, nu crezi în Dear Ole' Santa, religios nu ești... ce dracului fac eu cu tine?
Eu: Îți propun ceva dar mă lovești cu poșeta-n cap când ne întalnim :))
Ea: Oh, common, don't be stupid! Be jolly! It's Santa Claus time!

***

Leapșa sună așa: Cum (și când) ați aflat că Moș Crăciun NU există? Se duce către Bloodie, Zaply și Blur. Bogdane, mă gândeam să-ti propun și ție un răspuns pe tema asta dar, deh, cred că trezesc cu un metaforic șut în cur :))

7 păreri avizate:

Anonim spunea...

Ce??? Nu există Moş Crăciun???

:) Hai că o să-ţi povestesc azi.

Anonim spunea...

gata tinere.. facui

Zaply spunea...

Of Doamne, ce nu face omu' ca sa nu invete... am ajuns sa scriu romane pe blog! :))
Piua!

Anonim spunea...

Ai să rămâi uimit...
Am răspuns la leapşă.
Sper să fie OK pentru tine.

Hubba spunea...

Danke!

Anonim spunea...

Tatal meu era Mos Craciun cand eram mica. Jur! Exista! Tata isi tragea costumul si aducea cadouri tuturor copiilor. M-am prins tarziu, ca nu eram foarte bright.
Asa ca nu stiu ce-i cu toate prostiile astea cum ca nu exista Mos Craciun... e un fel de Superman. Toata lumea stie ca exista Superman. E Clark Kent.

P.S.: 1. Ma citesti fara sa stiu? Incitant! Promit sa nu-mi spun. Mersi.

2. Ce e balaria aia care apare sub linkul blogului meu? Am mai vazut-o si pe alte bloguri.
"#
Life is dandy...
About - Bossip.com is the leading celebrity online property which has an urban sensibility. In addition, we are the fastest growing urban-focused new media propert...
"
Cine ma saboteaza? Nu exista asa ceva pe blogul meu.

Hubba spunea...

1. Dacă o să-ți spui cum că te citesc promit să mă prefac cum că nu știu că...știi!
2. Bălăria ce apare sub linkul blogului tău... peculiar indeed, eu bănuiesc că are maaare legătură cu serviciul RSS Feeds la care ți-ai subscris blogul. Aș începe de-acolo.

*Superman nu a fost, nu este și nu va fii vreodată Clark Kent. Clark Kent este doar numele de scenă al eroului american. În particular și în cercul celor ce cred în Superman, acesta apare ca și Jay Leno. De unde știu asta, te rog, nu mă întreba. :))

Trimiteți un comentariu