miercuri, decembrie 10, 2008

Fragment

Ea: Știi că pierdeți în seara asta, da?
Eu: Ești o dinamovistă răutăcioasa. Nu vreau să discut despre fotbal cu dinamoviste răutăcioase!
Ea: Mda... ai și tu dreptate dar tot o să pierdeți în seara asta! Mu-tu! Mu-tu!
Eu: You definitely suck more than i do! :D
Ea: Hai, schimbă subiectul! You suck!
Eu: Zi-mi, vrei să facem schimb de mp3 playere pentru o zi, mă? Doișpe ore, acolo... Fără să schimbăm muzicile din playere! Eu ascult ciudații tăi, tu pe-ai mei!
Ea: Fără să schimbăm nimic, zici, da?!? Nici măcar ordinea în playlisturi sau asemenea?
Eu: Nimic. Nothing. Nada. Zero!
Ea: Bine mă! Abia îmi dai un motiv (în plus) să râd de tine! Dacă găsesc Yellow Card și Coldplay p-acolo știi că te trec în agendă ”Emo Vodafone/Emo Orange”?
Eu: Hai mă, lasă-mă cu astea... Ai grijă să nu-mi apară Salam pe ecranul aipodului tău... Nu de alta dar îl arunc în fața metroului!
Ea: asdfefafaedef
Eu: ?
Ea: pisică pe tastatură!
Eu: you both suck! Și pisica aia posedată îți conduce viața!
Ea: Trebuie s-o duc la deparazitare. I think she has a bug :))
Eu: Eventual și o mică exorcizare, n-ar strica. Can i haz a cheezzburger, mă-nțelegi?
Ea: mp3 playere, mâine!
Eu: you suck! Dinamovisto!
Ea: Still, you suck more than i do :))

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu