luni, decembrie 15, 2008

Hubba și-a luat Zune

Că a fost băiat de comitet, s-a spălat pe dinți de două ori pe zi, adus gunoiul și i-a făcut lui Dru șurubelniță cu măr verde la o beție, a primit Ziuuuuune!

Bă, serios, review de gadget sau cum să alegi un Zune in defavoarea altor playere:

Luni, 15 decembrie 2008, metrou Dristor. Dristor 1 spre Dristor 2, for that matter. Gălăgie, 6 cocalari/mp, Samsung P2 rezistă. Piața Muncii. 10 cocalari/mp, Samsung P2 începe să sune fals. Brandon Flowers nu mai cântă cu The Killers ci cu The Cocalars. Fuck it.
***
Luni, 15 decembrie 2008 mai pe seară. Acasă. Hubba stă în bucătărie, fumează un tutun de calitate, zice el. Click, țac-pac, internet, nebunii. Click, țac-pac, hoooopaaaa! Dar ce avem aici, zic? ”Vând Zune 30 GB, țiplă, neatins, cumpărat din State, garanție, cutie full”. Bă dă-te dracu, zice Hubba! Și poc! făcu click pe pozăăă! ”Alo, bă vinzi Zune? Da bă! Ne vedem mâine în centru, îți aduc banii, dai lăutar playerul! Bine bă!
***
De ce Zune, așadar?
Trecem peste faptul că este un produs al tenebrelor, făcut chiar de demonii lui Bill Gates. Trecem peste problemele DRM-ului și a tuturor artificiilor software la care trebuie să apelezi ca să urci un mp3 pe țigănie. Dragii moșului, în acest miracol tehnologic zace poate cel mai apreciat DAC al tuturor timpurilor! Este vorba de maiestuosul WM8741 a celor de la Wolfson MicroElectrics! Pentru cei care înjură acum, DAC-ul este acel căcățel negru cu multe picioare care are ca unic scop în existență acela de a transforma șirurile de 0 și 1 din mp3-urile noastre cele de toate zilele în ”Lalalala, lululul, dușmaniiiiiii” și alte asemenea!
Așadar, în cunoștință de cauză Hubba a ales! Și mâine seară o să facă un review complet!

Haideți, urați-mi d-alea cu ”Să-l stăpânești sănătos”!

7 păreri avizate:

Anonim spunea...

Să-l stăpâneşti sănătos :)
În ceea ce mă priveşte, Cowon D2-ul meu nu a reuşit să piardă vreo luptă până acum, şi nu-mi aduc aminte să fi forţat asta din punct de vedere al sunetului. Eh, când o fi să fie, iau în considerare şi varianta ta, deşi sunt lucruri care mă enervează la ea...le-ai pomenit şi tu pe aici, nu le mai amintesc şi eu :)
Hai, că sunt curios cum iese review-ul final :)

Zaply spunea...

Să ai grijă să nu pui vreo mobilă pe el! :D

Hubba spunea...

Sheesh... Thanks for the advice, @Zaply :))
O să fac tot posibilul să-l tratez cu mânuși. Mă știi doar, Anything BUT iPod, right? :D
@DeMaio - mâine vine review-ul cu niște poze cu tot. Până una-alta aștept și o pereche de căști. Îmi pun toată încrederea în Philipsurile SHE9700 dar parcă mai bine niște Bose TriPort :))

Anonim spunea...

Ooo, da :)) La capitolul ăsta trebuie să mă îngrijesc şi eu de ceva serios. Am nişte Philips-uri enorme pe acasă, dar parcă nu aş ieşi cu ele pe stradă :)

dru spunea...

sa-ti reziste la crangasi

Hubba spunea...

Cei mă, dai șpriț? Ce dracu vrei să fac la Crângași?

Anonim spunea...

@Hubba: sa nu ti-l ciordeasca ma la Crangasi!Si eu care credeam ca nu esti blonda!PFFFFFFF

URA!

Trimiteți un comentariu