vineri, decembrie 12, 2008

A mai trecut o săptămână...

Băi oameni buni, a dracului săptămână! Dată dracului! N-ați mai văzut așa ceva! Evenimente de importanță deosebită pentru patrie, taxe plătite, cald-frig-cald, aglomerație ca de sărbători, ce mai, tot tacâmul!

Vreau să mulțumesc:

1. Administrației financiare a sectorului 1, pentru că există. Și pentru că au 2 ghișee ”Plăți taxe și impozite”. Pentru că una dintre casiere este în concediu. Nu-i problemă, tanti Sica, casierița rămasă la datorie face față cu brio celor 5.000 de Bucureșteni veniți la plată-de-taxă-de-înmatriculare-ante-triplare. Mulțumesc, căcănarilor!

2. Domnului Traian Băsescu - stimabile ați dat o lovitură de gratie cu numirea ipohondrului! Parol! Nu mă așteptam... Hai sictir!

3. Metrorexului - Faptul că executați ”lucrări de întreținere” pe !! noua magistrală !! nu mă încălzește deloc, când aștept metroul la Grigorescu câte 20 de minute! Nici stația Grigorescu 2 nu-i atât de primitoare cât să-mi facă așteptarea prea-confortabilă. Aurolacilor!

4. Coooldplay - Băi curiștilor! Sper să vă prindă Satriani de coaie! Și să vă scuture bine! Neamurile lui Solcanu!

5. Vodafone - Mici animale de stepă. 21 de minute de ”navigare” prin nenorocitul ăla de meniu-ghid de la steluță-doi-doi-doi, pentru a discuta cu un operator. 5 minute de discuții cu operatorul respectiv. Rezultat - niciunul, încă n-am reușit să-mi schimb adresa de facturare! Nici după 6 luni și 6 astfel de discuții. Nu-i problemă, vin eu în Ploiești și o ridic personal. Ordinarilor! Sper să dați faliment! Da, sunt eu, cod client A 000011 (al unșpelea bă, al unșpelea!)

6. Microsoft - Bă Billule, bă baiatule... Cum căcat i-ai instruit p-aia de la Windows Update, bă? ”Update for Windows Vista Service Pack 2 Beta” nu văd la ce-mi trebuie atât timp cât eu NU AM instalat Vista SP2!!! Comuniștilor!

Mă opresc, pentru moment. Până diseară-i timp berechet pentru numerele 7-10!

Voi? Ați avut o săptămână bună?

5 păreri avizate:

Anonim spunea...

:)))))))
Şi de-ar fi numai astea :)

Anonim spunea...

Săptămână bună pe dracu... Ah, nici nu vreau să mă gândesc.

Adelina spunea...

Gandeste pozitiv, saptamana asta a fost doar incalzirea. Vin sarbatorile si pe toti o sa-i cuprinda spiritul Craciunului, mai ales in zona portofelului si a burdihanului. Astept cu nerabdare blocajele in trafic, cosmarul din supermarket si voia-buna generala, exprimata prin injuraturi si gesturi semnificative. Weekend placut!

Zaply spunea...

E vineri? Deja? Nici n-am avut timp să-mi dau seama când a trecut...
Oricum, vreau să le mulţumesc şi eu celor de la Coldplay. Varzăăăăă!
Şi oamenilor bine crescuţi care scuipă pe stradă: vă supăraţi dacă vomit pe voi?

Anonim spunea...

... io mi-am fumat saptamana asta saptamana viitoare in avans..

Trimiteți un comentariu