luni, aprilie 07, 2008

Versat. Smecher Versat

Dap.. recunosc. Pana aici pot eu. Dincolo de domnul din link-ul de mai sus vei gasi nemurirea, a patra dimensiune spatiala, perpetuum mobile, quadratura cercului, universuri paralele si probabil Divinitatea.
Am gasit distinsul domn pe hi5. Am facut click. Am privit. M-am abtinut sa comentez desi distinsul dl. Versat ma ruga insistent sa fac asta (poza 8/10, parca...)
Nici macar nu ma gandesc sa reiau prea-dezbatuta 'cocalarul/manelistul'. El este un domn, un seaman de-al nostru, si trebuie tratat cu respectul cuvenit. Imi place reclama aia noua la ciocolata Rom - Senzatii Tari.Romanesti. Ma amuza copios si clipul pe care il gasiti pe youtube dupa tag-urile manelist vs busten (sugestiv, as spune), am dezvoltat o oarece imunitate la manele si 'versati', din pacate sunt inconjurat de manele si/sau versati cel putin cate 3 ore zilnic (naveta pana la/de la serviciu) asa ca nu o sa ma mai plang de starea deplorabila in care un tanar de 20 si ceva ani poate sa ajunga din cauza anturajului si a discotecii de la caminul cultural. Nu, nu voi face asta.
Vreau doar sa citez 'mesajul de stare' a d-lui Versat: "Daca invidia ar produce febra intreaga lume ar fi bolnava!"
Dupa indelungi cercetari (~2 minute) am aflat ca:
1. Adresa de e-mail a d-lui Versat este valysmecherul_vostru@yahoo.com
2. Numele d-lui Versat este, defapt Valy Comarnicu *sau cel putin asa apare in profilul Y!

Pentru ulterioare interogari privind statutul de 'smecher versat', notiunea de 'invidie la nivel global' si tips&tricks legate de scooter-ul Aprilia pe care il conduce, va rog, apelati cu incredere la ID-ul Y!M al distinsului domn.

Fundal muzical : la dracu', nu stiu.. chiar nu stiu... Poate Timpuri Noi - Mistretul

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu