miercuri, aprilie 16, 2008

908 km to remember

Omul moare de grija altuia si de drumul lung, imi spunea taica-miu cand nu era beat.
Pana acum s-a inselat amarnic. Nu am murit nici de grija altuia si cu siguranta nici de drumul lung!

Dupa 908 Km de drum anevoios din Curul Muntelui, Jud. NuEPeHarta am invatat 3 lucruri. Defapt, am ascultat multe cuvinte din care mi-au ramas doar cateva versuri in minte. Asta pentru ca seful meu este un mare mare amator de muzica super-buna. Here it goes. 3 rime cu care sunt de acord si care, pana acum, mi-au 'calauzit' existenta:


1.There's something to remember
and something to forget
as long as we remember
there's something to regret
something we should know


The Cardigans - Great Divide

2. Did I ask too much
More than a lot
You gave me nothing
Now it's all I got
We're one
But we're not the same

U2 - One

3. Her hair reminds me of a warm safe place

Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by


Guns'N'Roses - Sweet Child O'Mine


Muzica: evident, cele 3 piese de mai sus



0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu