vineri, aprilie 18, 2008

Novocain for the Soul (p1)

1. Daca esti bucurestean esti, automat, unicul purtator al dreptatii absolute
2. Daca esti din provincie dar locuiesti in cacatul asta de oras de ceva vreme, esti un echivalentul uman al unui sistem de navigatie - stii absolut orice straduta, nimeni nu te poate contrazice, daca tu dai indicatii privitoare la o ruta, sa zicem, din cartier pana in centru, cu siguranta nu exista alternativa mai buna.
3. Daca esti din provincie si nu cunosti prea bine cacatul asta de oras (sa-mi scuzati ironia 'fina'), esti varza. Nu ai voie sa intrebi cum ajungi acolo iar daca iti faci curaj si intrebi, cel care iti va raspunde, de obicei un exemplar care se incadreaza la pct. 2, se va uita la tine de parca nu ai merita sa respiri aerul pe care il respira si el.

Astazi, la 18:20, la Dristor, metrou. Am coborat pe la intrarea dinspre Th. Palady si m-am dezorientat un pic pentru ca nu mai intrasem niciodata p-acolo. Nu am reusit sa vad prea bine placutele cu directiile trenurilor asa ca, ajuns pe peron, am pus o intrebare simpla unui tip care sprijinea un stalp: "Nu te supara, pe peronul asta spre Unirii?" S-a uitat la mine ciudat, s-a uitat un pic in spatele meu si mi-a raspuns: "Pai da de unde din alta parte? ha-ha!" Nu am ezitat si am raspuns: "De pe celalalt peron?" Cred ca s-a suparat si mi-a facut un semn 'discret' catre panourile cu directiile de mers, care era pe la 40 de metri de mine. M-am dus spre panouri, am vazut care este peronul cu pricina - era chiar cel pe care asteptam initial, m-am intors langa tipul asta si inainte sa imi infig castile in urechi i-am spus: "Multumesc, sper sa primesti si tu acelasi raspuns cand o sa ai nevoie de directii". A boloborosit ceva, nu stiu ce, zbierau al'de Muse in casti.

Sa va fut. Idioti prefacuti, cocalari 'capitalizati' peste noapte, oameni cu 'orgoliu' si 'fler', dobitoci care nu pot raspunde monosilabic "da" sau "nu". Sa va fut. Scuzati-mi ironia fina.

Muzica: Eels - Novocaine for the Soul

1 păreri avizate:

dru spunea...

dom'le... esti prea nervos! ia-o pe colentina k am auzit k e mai liber.

Trimiteți un comentariu