duminică, aprilie 06, 2008

112? Daaaa? Chiar sunteti 112?!?

Astazi, 5 aprilie 2008, in jurul orei 21:30, pe bvd. Timisoara intersectie cu Str. Moinesti, un domn binevoitor a accidentat usor cu a sa masina argintie un domn la fel de binevoitor insa un pic cam beat si ceva cam pieton-traversator-neregulamentar.
'Victima' pe jumatate moarta deja (de la alcool) s-a gasit sa traverseze in fuga ditamai bulevardul, inspre Frigocom, la vreo' 10 m de trecerea de pietoni. Soferul nu a reusit sa-l evite si l-a luat un pic pe capota, la o plimbare scurta pana la prima frana brusca.
Totul s-a petrecut sub ochii mei si a rudelor/prietenilor accidentatului.
In secunda doi, ca sa zic asa, am pus mana pe telefon sa sun la 112 pentru o salvare,eventual un preot? Pana sa-mi raspunda cineva s-au petrecut 2 lucruri f. importante:
1. Victima s-a ridicat cat se poate de bipeda, probabil brusc trezit din betie de un sofer rau-voitor
2. Prietenii 'victimei' s-au napustit peste sofer, in masina acestuia, punand la cale o mica linsare 'de Sector 6', asa, ca intre amici...
Intr-un sfarsit imi raspunde don'soara de la 112. Voi reproduce apelul:

112: Urgente, ce ee?

Eu: Doamna, va rog trimiteti o masina de politie si o ambulanta la Timisoarei cu Moinesti, langa OMV-ul ala, tocmai ce a dat unu' cu masina peste un pieton!
112: Victime?
Eu: Da, domnul lovit de masina...
112: Pai cum se simte, dom'le?
Eu: Nu stiu doamna, sunt la 10m de accident, nu ma pot apropia pentru ca s-au luat la bataie soferul si privitorii...
112: Mda... cum ziceti ca va cheama?
Eu: Constantin ma numesc, doamna... Trimiteti un echipaj de salvare mai repede?
112: Pai cum se simte?
Eu: Doamna, tocmai ce s-a ridicat, dar va rog sa trimiteti o masina de politie si o salvare pentru ca se incing spiritele aici...
112: Dom'le, e vreo femeie insarcinata acolo? Ati zis pe Romancierilor?!
Eu: Nu, doamna, am zis Moinesti cu Timisoara si nu, nu este nicio femeie insarcinata p-aici, cel putin nu vad eu vreuna!
112: Domnu' cum-va-cheama, eu trimit ambulanta da' sa stiti ca daca s-a ridicat pietonul n-ar trebui(nr:sa trimita) pentru ca e o urgenta cu o nastere, mai sus, pe Romancierilor!
Eu: Doamna, faceti cum credeti, eu v-am spus ce am vazut!
112: Asteptati un pic...
(...)
Apelul s-a intrerupt ca prin minune dupa 30 de secunde.

Dupa toata tevatura asta, ne-am apropiat cativa insi de prin preajma, l-am scos pe 'atacator' din masina, de peste sofer, am vazut ca asta, betivul era oarecum ok. Am plecat catre tramvai, am mers 3 statii cu 25-ul si abia cand ma urcam in 41 (la aproximativ 20 de minute dupa apelul meu la 112) am vazut si un militian pe o motocicleta indreptandu-se (sper) spre locul accidentului...

Invatatura de minte: nu este 'safe' sa fii parte intr-un accident auto! :D
Fundal muzical: Portishead/Moloko - Fun for Me

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu