duminică, aprilie 06, 2008

De Mall, partea 1

In dimineata asta am trecut prin Mall Plaza cu scopul de a ma inghesui si eu ca tot romanul la Diverta, dupa bilete la Metalitza, Leni Cravitz si Caiser Shifs cu BiFestu' lor cu tot.
Dezamagit fiind de reactia don'soarei de-acolo: "Huh? N-avem, poate de luni incolo..." am intrat putin prin Media Galaxy in cautare de nimicuri cu butoane si beculete...
Plimbandu-ma printre raioane am ajuns, dracului stie de ce, pe langa niste LCD-TV-uri si plasme f.f. mari. In fata mea, un cuplu. Un el si evident o ea.
El: Pantofi crem cu varf ascutit (perfect pt. a ucide un gandac in coltul incaperii), jeansi in vreo 5 nuante diferite cu tot felul de capse si nasturi si lanturi si chestii; tricou negru mulat pe burta cu o mare inscriptie pe spate "Kalifornia Krew" (Huh?!?) si un lant, regulamentar,diametrul ~ 10mm, aruncat peste ceafa lata, bronzata de atata expunere la soarele de Sector 6 (poate 5?!)
Ea: Inalta, cam 1.75, pantofi albi, luciosi, cu toc ~10cm, pantaloni aproape 'see-trough' albi, mulati pe cur (nu prea reusit), bluza alba cu tot felul de kkturi care sclipeau, par blond spre alb, evident tratat cu mult 'bleach'.

Dialogul:
Ea: Bubule, luam si noi televizor d-asta cu Lecedeu?
El: Da' luam, sa moara Bitzu in oftica ca el si-a luat ca prostu plasma d-aia de se incalzeste si nici nu se vede calumea - am fost eu la el si am vazut ca se misca prost aia pe ecran (nr: ?!?!!!?)
Ea: Luam acum? Uite-l p-asta Elgi (nr: LG) ce mistocutz este ca are cu negru lucios pe margine si se agata si de perete!
El: Pai toate se agatza pe perete fah!
Ea: Hihihihi, nu Bubu' ca am vazut eu ca mai stau si in picioare!
El: Hai sa-l chem pe sclavu' ala (nr: responsabilul de raion, cred?) sa ne zica care-i mai bun!
(...) - M-am prefacut a fi ocupat cu un Ipod Touch, aproape de locul 'faptei' pentru a surprinde continuarea discutiei
El(catre un baiat ~20 ani pe care scria 'Media Galaxy'): Ia zi fratioare, e buna plasma asta Elgi?
Vanzator: Este LCD-TV, nu este plasma, si da, este f. bun, este chiar unul dintre cele mai bine vandute modele, are 106cm diagonala si costa doar 3999 lei! Daca doriti...
El: Lasa nu-ti face tu griji ca nu ma doare pe mine de bani! Da' sa se vada bine si acasa ca voi aici nu stiu eu ce sateliti aveti, eu am Boom d-ala!
Vanzator: Pai Boom TV avem si noi, aici...
El: Si cate programe are? ca sa nu patesc sa nu prind toate canalele!
Vanzator: Poate memora pana la 999 canale... Daca receptionati mai mult de 999 canale...
El: Am 70!
Ea: Bubule, zi-i de HBO! Zi-i de HBO!
El: Taci fah ca nu e de la cablu' el! Ce sa stie de HBO?!?
Vanzator: Ce-i cu HBO?
El: Eh, vrea asta HBO Comedie, ala...
Vanzator: ...
(...)

D
upa ceva vreme si discutii in acelasi ton, i-am surprins pe cei doi carand ditamai LCD-Tv-ul intr-un carucior, catre parcarea Mall-ului...


Fundal Muzical: Spoon - The way we get by


0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu