marți, aprilie 22, 2008

Sa ma wordpress!

Ha-Ha-Ha. Ma f*&e (fute) unu' la icre, astazi, pe e-mail: "Maestre, daca vrei sa faci blog, il faci pe wordpress... php, sql, asta-i viitorul. Uite, cum am facut eu (link catre o tiganie). Daca ramai cu blog dot com si blogger dot com esti in trecut" (sau intrecut).
Retardul a ajuns pe blogul asta dracu' stie cum, a comparat din priviri ce are el cu ce am eu si a concluzionat repede ca wordpress > blogger. Sau ca platforma ar fi mai buna. Sa dracului stie ce i-a mai trecut prin cap.
Ca si raspuns: Ma pis pe el de wordpress, pe php&mysql, nu am de gand sa revolutionez lumea bloggingului, nici sa concurez cu silverlight-ul alora de la Micro$oft. Blogger e ok. E rapid, e free si mai presus de tot, pot redirectiona .com-ul sau .ro-ul catre .blogspot.com

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu