duminică, aprilie 06, 2008

Scraps and Hi Fives!

Timp de aproape 10 zile am petrecut cate 'spe minute pe hi5.com, stiti voi, reteaua sociala - locul ala plin de copii emo! Am si eu profil acolo, ca orice e-social care se respecta si am folosit contul ala pentru a face un schimb lung, anevoios de mesaje (prin serviciul propriu de messaging) cu o alta 'clienta' a hi5-ului. De ce nu prin Messenger, SMS-ennger :) sau "Alo, Edi, ce faci?" nu mai conteaza!
Deoarece sistemul lor de message fetching este unul clar complicat si inutil de greoi, asteptam, de obicei cate 5-6 minute pana ca mesajul meu sa ajunga la destinatie si inca atat sa primesc si reply-ul, presupunand ca acesta ar fi fost instantaneu.
Imi placea asteptarea aia inutila, practic. Desi nu ne spuneam lucruri foarte importante prin mesajele alea, asteptam (cel putin eu) cu mare drag, reply-ul ei. Si pauzele astea de cate 10-15 minute in comunicare erau momente excelente pentru a-mi 'pune intrebari'.
Paranoic de formatie, fiind, imi tot imaginam persoana respectiva citind mesajul meu si spunandu-si: "Hmm... sa-i raspund? Dar daca, mai bine, continui eu sa ma joc aici, cu music iLike-ul asta si ii raspund eu altcandva? Dar daca inchid eu browser-ul asta si nu-i mai raspund deloc?" :))
Ei bine, dupa aceste ~10 zile de butonat hai faivul, mi-am facut curaj? si am trimis dracului un sms. Raspunsul a venit, la timp, ce-i drept. Si acolo s-a si oprit.

Lectie: daca situatia nu o cere neaparat, incearca sa te abtii de la a fi paranoic :)
Muzica: Three Days Grace - Everything about you

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu