marți, aprilie 22, 2008

Deluviu...

21 aprilie 2008 a fost o zi cu potential... irosit.
Daca m-as fi luat dupa paranoicul asta :) trebuia sa stau in casa pentru ca astazi au fost 3 ceasuri rele sau pentru ca au trecut doar 8 zile de la data de 13 aprilie 2008 - ce coincidenta - anul este 2008 - pentru ca o pisica neagra cu doua dungi gri o sa-mi treaca prin fata si multe alte asemenea. Dar am ales sa infrunt soarta potrivnica :)) si sa imi vad de existenta mea 'exuberanta si cool', asa cum o amica o descrie.
Am inceput genial - 35 de minute pierdute pentru a plati o factura vodafone.
Am continuat si mai bine - am calatorit 'sardina' in metrou pana la Grigorescu unde un cocalar a binevoit sa-mi plaseze un ditamai cot in dinti "din greseala fratioare, nu te-am vazut cand ai iesit din metrou"
Am continuat cu o inactivitate crasa, la serviciu, pana pe la 17:30 cand am privit pe fereastra la nenorocirea de-afara. Prima ploaie de vara, mi-am zis, e de bine!
Am castigat in greutate cam 4 kg pana la metrou. 4 litri apa de ploaie, si anume.
Am luat un loc in metrou fara sa-mi scot mp3 player-ul din buzunarul de la spate, mp3 player care a incetat sa functioneze, evident deranjat fiind de cele 64 kg de Ioan care sedeau deasupra lui.
Am ajuns la Gorjului, am sprintat cam 300m catre statia de 137, fugarind un 137. Evident, nu am 'prins' autobusul.
L-am asteptat pe urmatorul cam 15 minute. A venit, intr-un sfarsit, plin ochi. Practic, nici macar o molecula de aer nu ar mai fi incaput in dracovenie.
Am mers pe jos pana acasa (cam 1km) distanta si timp suficiente pentru a ma 'bucura' de permeabilitatea deosebita a hainelor mele.
Am asistat la un Steaua - Puli Timisoara 1-1. Trist.
Am deschis un calculator, un browser, am citit niste stiri, am lasat niste commenturi, am postat pe un forum, am injurat de 2 ori, in gand si o data cu voce tare, al meu ISP.
Am mai citit niste post-uri pe blog-urile unor prieteni. Am fost amuzat copios de unele, dezamagit groaznic de altele...

A fost o zi plina. Iar ploaia parca a trezit la viata spiritul. In toata aglomeratia asta de... nimic, in toata jungla asta numita Bucuresti unde 'crepuscul' si 'neant' sunt, probabil, doua bodegi din Giulesti, ploaia a mai spalat putin din ipocrizie.

Muzica: MatchBox Twenty - How far we've come

1 păreri avizate:

dru spunea...

acum dupa ce k te-a plouat(1), cot in gura(2) si meciul cu steaua(3) mai zi k nu am dreptate cu "3 ceasuri rele"?!

Trimiteți un comentariu