miercuri, aprilie 09, 2008

Un foc?

In ultimele 4 saptamani, aproape in fiecare dimineata la ora 9, 9 fara 10, ma intalnesc in statia de autobus cu o tipa foarte 'bine', pe la vreo 23-24 ani cred eu, imbracata foarte 'corporate' - cu ochelari de vedere cu rama 'in colturi', servieta foarte subtila, din piele crem, Nokia 8800 Arte si un pachet de Vogue. Ne tot 'sicanam' in priviri. Eu intorc gatul ca un cocostarc dupa ea, ea se uita la mine si mai zambeste din cand in cand. Odata chiar am lasat-o sa se urce in fata mea in autobus! Ce mai, pana astazi aveam o relatie perfecta! :))
De la bun inceput sa facem niste diferente clare. Ea este imbracata foarte bussines, pare foarte 'infipta', coafura 'sta' impecabil indiferent de vreme, are un aer foarte 'hotarat', are gratie, stil si tot ce o face 'corporatista perfecta'.
Eu sunt IT-ist de meserie, de cele mai multe ori parul imi sta in 'spe parti fara nicio noima, in marea majoritate a cazurilor am un tricou aruncat sub un hanorac negru sau cine stie ce haine gri-negre-comune, geanta din mylar in care imi car laptop-ul si 'poseta europeana :)' in care imi car viata - tigarile, telefoanele, PDA-ul, 3 brichete si Gazeta Sporturilor.
Astazi, pentru ca situatia a cerut, erm imbracat la 4 ace, costum, pantofi, servieta de piele etc.
Tot astazi, don'soara pe care eu am botezat-o Alexa fara stirea ei, mi-a cerut un foc.
Groaznic! Oribil! Teribil! Tot ce era intre noi s-a spulberat! Mi-a cerut un foc cu un gest cat se poate de omenesc, neaos :), de Drumul Taberei: "Nu te supara, imi dai un foc?" (i-am intins bricheta - afara batea un pic vantul si flacara aia se tot stingea) "Gura ma-sii de vant!!!"
Aaaaahhhh!!!! Doamne! A injurat?!?
Imi pare rau Alexa... Lucrurile intre noi se termina aici... De maine o sa plec ceva mai tarziu catre serviciu, poate asa o sa evit sa te mai vad in statie la 137!

Muzica: Maximo Park - Going Missing

1 păreri avizate:

dru spunea...

where is the love???

Trimiteți un comentariu