luni, aprilie 28, 2008

Ma pis pe nisipul lor!

Cele cateva zile petrecute acasa, odata cu minivacanta de sarbatori, au venit cu neajunsurile lor - pe scurt, vrem sa plecam 2-3 zile in Vama, am fost niste putori si nu ne-am rezervat camere si acum ne facem griji cum ca o sa dormim into the great wide open, cum zicea Tom Petty. P*la (pula) mea, vremea este foarte proasta, lumea o sa anuleze o mare parte din rezervarile deja facute asa ca o sa gasim locuri la preturi chiar bune (comerciantul vrea sa vanda si daca nu are cui, scade pretul, deh...)
Asa ca, ma tot uit ba pe vremea.com, ba la ProTV sa vad cum sta treaba pe nisipul patriei. Si mi-a fost dat sa vad, astazi, 2 indivizi care isi petrecusera pastele prin Bulgaria, mai precis in Albena. Astia doi semanau izbitor cu o reclama la mici&bere de 1 Mai. Si spuneau asa: "Dom'le, mare tiganie prin Romania asta! Pai am fost mai intai prin Mamaia... Si pe nisipul de-acolo am gasit doar sticle si capace de bere! Pe nisipul din Albena am gasit scoici si melci!"
Pai mai Homo Erectus! Da-le niste timp... in cateva mii de ani, capacele alea de bere o sa fie recif de coral! Ma gandeam la nemurirea sufletului sau un cacat de genul asta in momentele in care priveam astea doua specimene cu microfonul bagat in bot... Deeeci, romanul 'clasic', de la Lehliu Gara, are brusc si peste noapte standarde mult mai ridicate decat ce ii poate oferi litoralul romanesc! Astia doi arata cu degetul 2 capace de bere si o sticla de busuioaca. Si o fac nosalant, fara sa recunoasca faptul ca ei le-au lasat acolo, anu' trecut, prin august... Muie Romanilor! Muie Bulgarilor!

P.S.F.N.L (Post Scriptum Fara Nicio Legatura) - Dru a postat niste clipuri pe blog si a lasat autoplay-ul activat pentru Pearl Jam - Alive. Mi-a omorat urechea stanga!

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu