marți, aprilie 08, 2008

Linia Utopia, Coborare P-ta Rosetti

Legaturi cu 61,66,69,70,85,90,91,92,336

Poveste din autobus:
Timp de aproape 4 minute, in aglomeratia de pe la Academie, pana la Sos. Pandurilor, m-am uitat cu atentie (poate pentru prima oara) la oamenii care mergeau in acelasi 91 ca si mine.
Am surprins cateva priviri. Undeva, la doua scaune in fata mea, un tip pe la 25-27 ani privea 'pe furis' o tanara aflata cumva in diagonala de el, aproape de usa dinspre sofer. Cand privirile lor se intersectau, el lasa capul plecat cu o rusine si o emotie pe care nu o pot cuprinde in cuvinte.
La un moment, ea a schitat un zambet catre el. El a raspuns cu un 'grin' larg si a vrut, cred, sa faca cativa pasi catre ea. Din pacate, chiar atunci s-au deschis usile si ea a coborat. El s-a intors cu fata spre geam si a plecat capul 'in pamant'. Si-a scos cu un gest nervos iPod-ul din buzunar si a rotit clickwheel-ul ala pana cand auzeam si eu ce asculta :) desi aveam, la randul meu, castile in urechi.
Mi s-a parut a fi cel mai trist moment al zilei de azi. Ma asteptam (si romanticul incurabil din mine isi dorea) ca el sa fuga dupa ea, sa sara prin usile autobusului, sa o prinda de mana pe trotuarul ala dinspre Razoare si sa ii spuna ceva, orice.
Din pacate s-a limitat la a arunca o privire nemeritat de rea catre usa prin care domnisoara a coborat si sa arunce vreo 105 decibeli in urechi.
M-am dat jos odata cu tipul asta si i-am aruncat o privire plina de dispret. Stiu mai bine de ce!

Scena a durat aproape 4 minute, cat Matchbox Twenty - Unwell

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu