duminică, octombrie 26, 2008

Steaua egal Steluța

Steaua a remizat, 1-1 cu Gloria Buzău. Pe teren propriu, în ”Templu”, așa cum arena Ghencea este alintată de susținători. Am crezut, până astăzi, cum că meciul de marți cu Lyon a fost o veritabilă umilință pentru suporterii steliști și iubitori de fotbal, în general. Însă m-am înșelat.
Am fost egalii unei echipe despre care dobitocul Becali spune: ”nu ne-ar fi făcut probleme dacă vorbeam eu cu jucătorii mei, de-acolo!” Era o idee bună, ciobanule. Poate că ar fi trebuit să vorbești cu jucătorii tăi de la Gloria. Cine știe? Poate reușeam să învingem, la limită, un 1-0 chinuit, scos dintr-un penalty executat de Zapata...
Aștept inspirația lui Dorinel, poate va reuși să creeze un joc tactic, logic și cu rezultate. Dacă, însă, Jiji va insista să-și etaleze talentul de antrenor și acum, sub comanda lui Munti, sunt convins că trecerea lui Munteanu pe la Steaua va fi doar o altă piesă in 14-15 acte, cu final prea cunoscut.

Luptă Steaua! Serios, luptă...

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu