vineri, octombrie 17, 2008

Să conduci Lumea!

Au trecut 5 zile de când am ales să zâmbesc mai des, pentru cei care au răbdarea să caute un zâmbet. Și n-am apucat să vă spun de unde vine motivația:
Duminica trecută stăteam pe lânga o cafea amară cu singurul om pe care-l pot numi ”constantă” în a mea, să-i spunem, viață. Alex, omul pe care-l cunosc de când stăteam împreună la coada de la dozatorul TEC :)
Printre câteva gânduri pe care i le împărtășeam, mi-am întors privirea către o promisiune pe care i-am făcut-o când am plecat in Craiova, acum 5 ani, pentru a începe ceea ce noi uram cel mai mult: viața ”aia adevărată”: I-am promis că într-o bună zi, voi conduce Lumea :)
A înțeles precis ce vroiam să afirm, a zâmbit tâmp, așa cum numai lui îi șade bine, și mi-a spus că șansele-s de partea mea.
Pentru asta și pentru multe altele, am regăsit melodia asta:

4 păreri avizate:

Anonim spunea...

Tu de care iti iei ma? Sa imi zici si mie de unde sa iau...ca vad ca ai niste tripuri...!!!!

URA!

Zaply spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Hubba spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

UUUUUUUUU.... cam acra lamaia aia!!!


URA!

Trimiteți un comentariu