joi, octombrie 16, 2008

Kings of Queens

Astăzi am alergat. Nu din rațiuni ce țin de siluetă sau starea de sănătate, ci pentru a găsi o baterie pentru un telefon mobil. După 3 ore de căutări, 12 magazine de profil vizitate în 2 sectoare, 3 baterii de culoare gri - e musai să fie neagră! - am găsit, intr-un final, drăcovenia mult căutată. Am fost atât de fericit încât imi venea să-l pup pe burtosul ăla dubios de la magazinul de accesorii GSM! S-a uitat și omul puțin cruciș la moaca mea ce exprima o victorie...neașteptată! M-a și întrebat: ”Ce te bucuri așa? Oricum, telefonul ăla (cel pentru care am cumpărat bateria, evident) este vechi și destul de prost!” N-am stat să răspund. Asta pentru că mai importantă decât achiziția în sine, este destinația drăciei de 800mAH :)
Am ajuns acasă bucuros, am pus bateria într-o cutie de carton pe care tronează o etichetă ”bricolată” - ”FRAGIL”, precum și o adresă de expediție de prin sud-vestul țării.
Chiar când mă pregăteam să plec către Poștă, sperând să trimit cutia respectivă, ceva mi-a atras atenția: Kings.Of.Queens.S01.HDTV-LoL.torrent :)
Un serial amuzant, un sidcom ca la carte, 25 de minute de amuzament ”casnic”, însă ceva mai mult de-atât, cel puțin pentru mine. Așa că am fost răbdător, am descărcat cele 28 de episoade, am evitat să înjur providerul de net pentru că săptămâna asta sunt totul un zâmbet :), am scris episoadele pe un DVD-R, l-am scris și pe partea LightScribe: Ed, Kings of Queens, Ed!, l-am pus într-o carcasă de plastic și l-am adăugat în cutia de carton ce așteaptă de mai bine de o lună să fie trimisă spre a ei destinație.
Acum mă întreb: oare o să trimit vreodată cutia asta? Și dacă răspunsul este da, oare îmi trebuie un ambalaj mai încăpător? Pentru că amintiri sunt foarte multe :)

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu