vineri, octombrie 10, 2008

Pe carari prea cunoscute...

...am ajuns, pentru a mia oara ad-literam, in Craiova. Din ratiuni mai degraba personale decat profesionale.
Acum vreo 2-3 ani, imi imaginam ca nu am sa plec vreodata. Ajunsesem la un calm. Un moment de respiro prelungit, unde totul se aseza in fata mea, precum frimiturile de paine in spatele lui Alice, asa cum doream, asa cum speram ca viata este data sa fie. Devenisem unul cu ea, devenisem unul cu orasul asta, de multe ori idilic, de si mai multe ori desprins dintr-un scenariu morbid.
Stiam strazile, stiam 'mersul', regaseam tempo-ul si mergeam intotdeauna pe drumul cel mai frumos, nu pe cel mai scurt. A fost o perioada a vietii unde timpul nu insemna nici pe-aproape din ceea ce inseamna acum. Insa ca in orice poveste care asteapta un happy-ending, acolo, sub clar de luna sau in valvataia soarelui, soarta mi-a aratat ca in oranduirea asta a Universului, doar 2 lucruri sunt constante: entropia si legile lui Murphy.
Asa ca am plecat, am intors spatele, mi-am luat pisicile cenusii intr-un cos de bambus, am urcat in acceleratul care, de cele mai multe ori, ma indeparta pentru cateva clipe, doar, de orasul meu, si nu m-am mai intors. Am ales sa conving, sa devin, sa fiu, sa invat, sa cumpar si sa platesc. O viata de mogul in propriul apartament :) ...m-am mutat, pentru a nu-stiu-cata-oara, in Bucuresti.
In seara asta, refacand intr-un taxi un traseu pe care il cunosc mai bine decat imi cunosc biroul de la serviciu, poate fara sa pot controla insa cu siguranta dorind asta, am stiut sa arunc o lacrima.
Poate maine o sa ma plimb prin parc. Poate maine o sa ma plimb prin parc.

3 păreri avizate:

Anonim spunea...

Suicidal dream

I dream about, how its going to end,
Approaching me quickly,
Leaving a life of fear,
I only want my mind to be clear,
People, making fun of me,
For no reason but jealousy,
I fantasise about my death,
Ill kill myself from holding my breath,

My suicidal dream,
Voices telling me what to do,
My suicidal dream,
Im sure you will get yours too,

Help me, comfort me,
Stop me from feeling what Im feeling now,
The rope is here,
Now Ill find a use,
Ill kill myself,
Ill put my head in a noose,

My suicidal dream,
Voices telling me what to do,
My suicidal dream,
Im sure you will get yours too,

Dreamin about my death, dream,
Suicidal, suicidal, suicidal dream,
Im suicidal,
Suicidal dream,

By Silverchair

Hubba spunea...

still, i'm alive and kicking. That suicidal dream was nothing more than a friday night nightmare.

dru spunea...

hansel si gretel erau cu faramituri :D

Trimiteți un comentariu