joi, octombrie 16, 2008

Bubblewrap

Când ai trimis o scrisoare ultima oară? O SCRISOARE, știi, cu hârtie, stilou, timbru și plic? Crezi că 500Kbytes de text Arial,12, sunt suficienți pentru a te face auzit?

Bubblewrap pentru că îmi amintesc, chiar acum, o scenă dintr-un film de animație în care roboțelul îndrăgostit de roboțică îi dăruiește acesteia un ambalaj cu ”bule”. Cu un gest omenesc. Iar ea, după ce privește atentă acel ambalaj, sparge cu o viteză și precizie mecanică toate bulele.

7 păreri avizate:

Anonim spunea...

Da' tu cand pula mea ai trimis ma ultima data o scrisoare?

URA!

Hubba spunea...

Acum 4 ore

Anonim spunea...

Si pana acum 4 ore?

Hubba spunea...

Nu-mi mai aduc aminte, din pacate... :))

Anonim spunea...

Nu sunt sigur că mă poate ajuta memoria să-mi amintesc :)

Hubba spunea...

Nu zic ca ar trebui sa abuzam de coala, stilou si plic :)
Doar ca nu strica sa-ti amintesti ca ai invatat sa scrii, nu pe o tastatura US 105/106 ci pe caietul de caligrafie!

dru spunea...

vineri, am trimis!!!!!!!!!!!!!!!

Trimiteți un comentariu