luni, octombrie 13, 2008

Doar zâmbete pentru o săptămână!

7 zile cu atitudine pozitivă, îmi spune cineva, din spatele scaunului! Și are dreptate.
Am ales să reduc la tăcere griul din grimasele mele și să le transform, astfel, în zâmbete veritabile!
Am ales să deschid ochii, așa cum toți cei dragi m-au sfătuit, să las stafiile pe băncile părăsite și să merg mai departe cu muzică în cap și un pic de căldură în privire.
7 zile voi scrie despre ceea ce mă motivează să mă ridic din pat, nu despre ceea ce mă face să-mi doresc să nu mă fi trezit! O să înșir aici, pe hârtie virtuală, tot ce mă face să zâmbesc. Poate o să vă regasiți, poate o să și apreciați!

Let the good writing-times roll!

3 păreri avizate:

Adelina spunea...

Oh, doamne! Am avut un mic soc...bine ca nu e roz totusi :) Enjoy your enjoyment!

Hubba spunea...

O sa o fac din plin!
Lucrurile vor reveni la 'normal' peste fix o saptamana pentru ca, din pacate, nu pot ignora cotidianul. Dar saptamana asta o sa fiu pozitiv, prin atitudine. Poate ceva se schimba. Trebuia sa incerc si asta, candva :)

Anonim spunea...

Asa ma Ionut...ce pastele masii..o viata avem si o gaura in cur...!

HAI URA si ne vedem cam intr-o saptamana!

Trimiteți un comentariu