sâmbătă, iulie 19, 2008

Sambata-n metrou

In seara asta am fost placut surprinsa in timpul calatoriei cu metroul. Cat vedeau ochisorii mei obositi, nici un piciorus delicat cu toc sclipicios de pitipoanca, nici o ceafa groasa de cocalar, prinsa-n lant. Si asta pe tot traseul Crangasi - Dristor 2! Sa fi fost toti la nani, pregatindu-se pentru sambata seara? I don't know and I don't care! A fost genial, parca nici nu eram in Bucuresti (aproape). Nu tu aglomeratie, nu tu manea pe telefon, nu tu "Fato, ce bluzita misto mi-am luat din IDM!". Simtul meu estetic n-a mai fost ofensat de ciocate albe cu gaurele, pantaloni transparenti, cu tinte si sclipici pe fund, cercei rotunzi si impletiti, rozuri si movuri briliante, glezne aproape luxate catarate pe 12 cm, sunculite revarsandu-se gingas din maieuri cu 2 numere mai mici, s.a.m.d. Cand am ridicat ochii din carte pentru a-mi imagina cum ar fi sa avem sufletul in afara corpului, am mai vazut 2 persoane citind. Cateva scaune mai la stanga, un tatic isi linistea baietelul din carucior. In partea dreapta era un cuplu insarcinat, ea avea o mana pe burta, capul pe umarul lui si se uita cu curiozitate la mine. Un el cu ochii albastri si-o ea plinuta erau prinsi in tandreturi decente. O doamna visatoare, de varsta a doua, imbracata intr-o rochie hippie tinea strans la piept o sticla de Fanta de 2 litri. O agenta de paza strangea gunoaiele de sub scaune. Iar un tip cu ochii pe jumatate inchisi isi misca capul pe ritmul muzicii din casti. Cam asta a fost bucata mea de metrou in seara asta.
Din pacate, sentimentul de liniste mi-a fost calcat in picioare cand am urcat in 27 si am realizat ca pitzipoancele si cocalarii nu erau in metrou pentru ca erau in tramvai. Traiasca Bucurestiul!

3 păreri avizate:

Hubba spunea...

...lucky you! Eu 'execut' zilnic traseul descris de tine (bonusul fiind cele 3 statii cu 27, de la Grigorescu). Si, la dracu', daca as cara dupa mine o camera foto, as aduna material pentru vreo 10 site-uri cocalaresti si pitzipongesti...

Adelina spunea...

you don't have to tell me about it... i live there *sigh*

Zaply spunea...

Nu fata, erau toti la Liberty Parade! I swear!

Trimiteți un comentariu