vineri, iulie 11, 2008

In... credibila inspiratie, dom'le...

Am luat o pauza de o saptamana. O saptamana fara sa zambesc, fara sa scriu si fara sa citesc. A fost frumos, a facut toti banii! Vinerea trecuta, intorcandu-ma pe 5(6) carari catre casa, dintr-o aventura bahica intr-o crasma de prin centru, am observat 3 lucruri. Desi concentratia de sange din alcool era muuult sub pragul minim stabilit de lege, am reusit sa fiu de-a dreptul impresionat de cele 3 lucruri observate:

1. In Expirat, un domn vorbea la telefonul mobil, undeva aproape de baie (ca sa fie auzit, banuiesc). Tinea telefonul ostentativ, la vedere si se agita in dorinta de a atrage atentie. De la vreo 2-3 metri identificai dispozitivul ca fiind un iPhone. De la apropiere realizai ca este, defapt, un HiPhone - copie chinezeasca, de 400RON, cu un ditamai "H" desenat pe spate, in locul marului de Cupertino. Asadar, HiPhone vrea sa fie iPhone.

2. M-am urcat intr-un taxi, o Dacia Solenza, si am observat initial cum ca masina avea 3500km rulati, conform indicatorului de bord. L-am intrebat pe sofer daca masina este noua, mi-a spus ca, defapt, 'ceasurile' de bord sunt luate de pe un Logan. Mi-a specificat ca era vorba despre modelul 'ala scump, de 105 cai putere'. Asadar, Solenza vrea sa fie Logan.

3. Ajuns in fata blocului, am observat parcata o masina argintie, un Fiat Punto (cred) pe parbrizul carei 'trona' un colant pe care scrie "Toyota Yaris". Masina avea numerele de inmatriculare B - xx - YAR iar pe unul din geamurile lateral-dreapta un sticker 'YarisClub.com'. Asadar, Punto vrea sa fie Yaris.


3 păreri avizate:

Anonim spunea...

Ehe... Solenza aia care vrea sa fie Logan nu are pretentii prea mari. Eu am vazut o Dacie 1310 crea vroia sa fie BMW. Asta ambitie!

dru spunea...

bai...
1. ala eram eu in expirat
2. ceasurile de bord i le-am vandut io lu ala si mi se pare o afacere buna.
3 aia era toyota yaris si era si a mea pe deasupra
.. so... stop busting my back!!!!

Hubba spunea...

:)) you suck big time :))

Trimiteți un comentariu