vineri, iulie 18, 2008

Pro Romania

Am incercat sa gasesc motive (valabile, absurde, pretexte) pentru a ramane pe meleagurile natale. Doar asa, din plictiseala, pentru ca n-am nici cea mai mica intentie sa ma autoamagesc cu o viata decenta in .ro. Sa vedem deci ce am gasit (daca aveti completari, please feel free...):
  1. Familia (printre straini iti vine mai des sa plangi dupa "mami")
  2. Prietenii (putini in momentul de fata, lumea s-a cam reorientat spre meleaguri mai insorite)
  3. Obisnuinta (a se citi inertia, frica de necunoscut, lenea)
  4. Clima "temperat-continentala" (asta pentru ca mi se tot atrage atentia cat de frig este prin unele locuri; auzi tu, sa nu poti purta pantaloni pana la cur si maieutz in aprilie-mai !!! De neconceput!)
  5. ...........pauza de gandire....................
  6. OMG nu mai gasesc nimic! E mai grav decat ma asteptam :(
  7. Te cam saturi sa auzi numai (insert the language of your choice) engleza in jurul tau (mda, nici eu nu cred ce spun)
  8. Cu RATB-ul si Metrorex-ul, fiecare zi e o aventura (o aventura inghesuita, transpirata si cam puturoasa, dar nervii intinsi la maxim te fac sa te simti "alive")
  9. ...........gata, nu mai stiu.......................

21 păreri avizate:

Anonim spunea...

Stii ca as putea sa iti dau spemii de motive sa pleci dar nu o fac!

Cheers mate!


Hate!

Hubba spunea...

motivele sunt mai multe, mult mai multe decat 'spe mii' mah... doar ca reactiile nu sunt aceleasi. Unii renunta mai usor, altii ceva mai greu la familie, prieteni,ratb (gea, common', la RATB renunti foarte usor :)) )...

Anonim spunea...

Dar cine a zis ma ca eu am renuntat la prieteni, ratb si familie? Numai ca acum ii vad de 2 ori pe an si am dau cu ratb-ul si metroul de 2 ori pe an. Si sigur ratb e mai bun ca first bus din Bristol si muuuulttttttttttt mai ieftin in mortii masii!

URA!

Anonim spunea...

Aaaaaa!! si unde mai pui ca te dai si cu avionul de cateva ori pe an!!

Eeeee ce zici? te bagi?

URA!

Anonim spunea...

Aaaaaaaaaaaaa si gandeste-te la ce festivaluri au astia aici de muzica....mmmmmmmmmmm si ca UK e patria indie....mmmmm.....si avem si ploaie multa.....mmmmm....si e verde mereu....mmmmm....si mai ales ce fotbal...mmmmmm!!!!!
Mai vrei motive?
Si bineinteles Eu sunt aici....ce mai vrei mai mult?

URA!

Hubba spunea...

Kkt... stii ca m-as baga in secunda doi (secunda unu fiind ocupata de injuraturile zbierate catre popor, conducatori si ratb). Astept oportunitatea. Care, chipurile, s-ar putea sa apara mai curand decat am sperat, si chiar la tine acolo, la bautorii aia de ceai si bere calda :)
Mai multe pe subiectu' asta cand mai vorbim si noi pe messengeru' vietii. :D

Cheers mate!

Anonim spunea...

Ba da' daca vii sa-ti aduci umbrela ca eu nu iti dau!


URA!

Adelina spunea...

ok, m-am trezit...backstabber, ideea era sa dai motive pentru care sa raman in romania. motive sa plec sunt destule si le cunosc pe toate.

Adelina spunea...

cat despre RATB, hubba nu inteleg ce vrei sa spui...e greu sa te desparti, te pune in legatura (stransa) cu conationalii ;)

Hubba spunea...

:)) gea, right on! :D Poate sunt pudic sau nefutut, dracu' stie :)), dar m-am saturat sa fiu mai intim decat imi doresc cu cel putin 200 de persoane zilnic!
La dracu, acum vreo saptamana, un gay s-a 'dat la mine' in 178! That was some scary shit!

Adelina spunea...

:D a fost scary din cauza ca era-n ratb sau din cauza ca era gay? adica daca era muiere te simteai mai bine? ;)

Hubba spunea...

nu pot sa raspund la intrebarea asta :D

Adelina spunea...

:)) am uitat sa mentionez ca era retorica

Anonim spunea...

Gea eu citesc dar inteleg ce imi convine...la fel ca toata lumea presupun....eu i-am dat motive de plecare....pentru ca pe alea de ramas in tara nu le stiu...le-am uitat...sau poate pentru mine chiar nu exista....!!!

Viata merge inainte si cu mine si fara mine acolo...iar mie aici mi-e asa de bineeeeee!!!!

URA!

Gea spunea...

nu-s invidioasa, nu-s invidioasa, nu-s invidioasa...las' ca imi iau si eu zboru' in viitorul nu prea indepartat! (zise ea cu hotarare)

Anonim spunea...

Unde? Unde?Unde?

URA!

Adelina spunea...

cu putin noroc si muuuuuulta franceza, in canada, la frig si politie calare.

Anonim spunea...

Am vrut si eu acolo...dar am plecat in UK ..ca ma plictisisem sa astept si acum cateva sapt am primit oferta de munca...oferta care trebuia sa vina acum 2 ani si jumatate...dar e bine si aici....mulltttttttttt mai bine ca in RO!

Ura!

Succes!;)

Gea spunea...

mersi :) daca era dupa mine (si banii aia multi pe care nu-i am) direct in UK as fi aterizat (probabil Scotia)...dar merge si Canada.

Anonim spunea...

initial m'am infuriat, dar pe urma am realizat ca poate e buna si experienta asta. sa te gandesti de ce ai sta. eu am inceput prin a face lista cu motive pentru care NU mai vreau sa stau, si dus ca din tun am fost.
ce e mai interesant, e ca odata plecat, aproape ca am pus motivele la naftalina. le mai scot cand ma paleste doru' de Mamaia iarna, sau de un mic la Cocosatu'. ca aici... mici de caribou inca n'au inventat astia, si nici de bizon.
dar in cea mai mare parte a zilei nu ma gandesc. si apoi, cum pastele ma'sii sa te gandesti la asa ceva cand in seara asta am venit de la serviciu calare pe ATV, sub aurora boreala (a doua pe vara asta, de cand a inceput sa se intunece), si cu un "crescent" de luna rosu-sangeriu? si mirosea a foc de lemne...

Adelina spunea...

Stai ca vin si eu :) doar un an (sa dea Domnu'). Nu trebuia sa te superi, eu stiu bine de ce NU trebuie si NU vreau sa raman (lista e imensa), dar eram curioasa daca sunt motive con. Se pare ca nu destule si nici indeajuns de puternice :D. Oricum, apreciez mult suportul tau.

Trimiteți un comentariu