marți, iulie 22, 2008

Amenda cu :)

Dis-de-dimineata, in 27, mi-au picat ochii pe un sticker pe care scria mare si cu rosu ca daca te prinde nenea controloru' fara bilet, scoti 50 lei din buzunar. Nimic nou sub soare, right? Eh, nu! Se pare ca ratb-ul a devenit foarte cul: s-au gandit mintile luminate ca ar trebui sa se exprime pe limbajul tineretului pe calea pierzaniei. Asa ca, pe langa mustrarea subinteleasa au trantit si un emoticon suparat foc, cu broboane de transpiratie a la manga si care vantura un semn rosu inscriptionat STOP. Adica, STOP toparlane! Un' crezi tu ca urci fara belet? Trebuia sa scot pixu' si sa desenez un =)) langa sticker. Dar, pentru ca eu's mai fraiera asa si am si abonament si retineri in fata vandalismului, nu am facut-o. Ma intreb ce e in mintea lor cand scot astfel de porumbei... E mai mult decat evident cei care nu au mai vazut un bilet de cand le cumpara mamica lor nu se vor lasa profund impresionati de un astfel de avertisment. So what's the fucking point? Sa ma faca pe mine sa ma holbez la el in drum spre munca, in cautare de sensuri ascunse? Atunci, felicitarile mele dragi domni de la ratb! Keep up the good work ;) !

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu