duminică, iulie 20, 2008

My (working) Time Machine


Pentru ca ieri am stat inchis in vastele-mi domenii, pentru ca nu am inchis un ochi pana la ora 5:40am (ultima privire aruncata pe un ceas) am rasfoit mai toate hartiile, cartile, caietele si agendele care ocupau spatiu vital prin casa. Am regasit tot felul de lucruri: bilete de R.A.T. Craiova, carti de vizita a unor persoane pe care nu o sa le (mai) vizitez vreodata, retete pentru prajituri scrise pe 1/4 de coala A4, un biletel plastifiat pe care scrie "Te iubesc", 3 bilete de intrare in Expirat in schimbul carora as fi putut primi "O Tequila sau un Molotov Shot", un bilet de la Steaua - CFR Cluj...
Mergand mai departe cu 'cautarile' am gasit ceea ce, defapt, cautam (cred): 2 bucati mici de hartie cu liste de cumparaturi. Una dintre ele avea mici 'rupturi' in dreptul catorva dintre articolele insirate, probabil ca nu gasisem stafide si 3 banane mari tocmai la 12 am. Bucatelele alea de hartie au trezit la viata multe amintiri, prea multe amintiri pentru a mea minte obosita. Am reusit sa-mi amintesc si motivul pentru care stafidele si cele 3 banane nu erau 'taiate' de pe lista :)
Acum, toate aceste lucruri gasite, se afla intr-un tomberon (asta pentru ca ROSALUL nu 'stie' in weekend). Le-am aruncat cu un zambet larg si fara pic de retinere. Deja 'lucrez' la multe alte amintiri.

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu