joi, iulie 17, 2008

Biznis Card

Am insirate, aici, in dreapta lu' laptopu', 8 carti de vizita a lu' niste diversi domni si doamne.
Ma sperie o chestiune: mai toate arata cam asa:

Numele lu' domnu/doamna, MBA
Numele care este, CCNA
Dinsul/Dinsa, Master in oaresce
Cutare, Doctor in niste treburi

Bai, adica, bravo la voi! Dar eu ce dracului trec dupa virgula aia?

Ioan, liber cugetator?

5 păreri avizate:

Anonim spunea...

Proletar treci ma Ionut!

URA!

Hubba spunea...

da tu ce treci mah? ah? ah?
:))

Anonim spunea...

Ioan, ZG*

*zambet gri

Anonim spunea...

Binevoitor ma....asta trec!


URA!

Gea spunea...

pe mine m-a intrebat unu' de 21 de ani "da' tu ce-ai facut pana la varsta asta?" adica, la varsta mea inaintata, unele au si doua facultati (facute simultan) si master (macar) si un copil jumate...iar eu ma joc de-a secretara in ultimul an de facultate. sa-mi fie rusine zic!

Trimiteți un comentariu