sâmbătă, iulie 12, 2008

_______________________________________

Statisticile imi spun ca sunteti cativa (putini, ce-i drept) care revizitati blog-ul asta zilnic.
Celor care doresc sa contribuie cu materiale sau sa scrie aici va rog sa va faceti auziti prin e-mail.
Facem un id google si puteti posta oricand.

Multumesc.

8 păreri avizate:

Anonim spunea...

Putini da buni ma!Calitate nu cantitate!

URA!

dru spunea...

http://bilaneagra.blogspot.com/ multumesc pentru atentie :))))))

Anonim spunea...

Sa stii ca-l citesc si pe al tau in fiecare zi.
Deci... cu placere! :))

Hubba spunea...

:)) bine ca esti tu dastept bah! fara tine eram niste saraci cu spiritu' :)) hai poop dulke eu la tn...

Anonim spunea...

La cine pupi ma dulce? Sau inca te intrebi cine sunt?

URA!

Hubba spunea...

la doctoru' bah bontz :))

Anonim spunea...

Iti place blogul meu? e gol ma..asa il intitulez...blog gol! si nu scriu nimic in el!hahahhaha

URA!

Zaply spunea...

Taci ca mi-am verificat mailu' de la gugal! Multumesc de invitatie, da zau, nu stiu daca am talentu' si valoarea voastra! :)) O sa ma straduiesc! :)))))
V-am pupat!

Trimiteți un comentariu