sâmbătă, iunie 14, 2008

Tin pe aceasta cale...

Sa arunc cu injurii legate de mama, origini si locuri de veci in 'patriotii' nascuti din cacat, in marii suporteri ai nationalei de fotbal - care habar nu au cine joaca mijlocas la inchidere - in toti cei care s-au trezit brusc, aseara, cu inima in gat si cacatul in pantaloni la meciul Romanica - Italiuta si cuprinsi de entuziastmul celor din jur au descoperit ca sunt si ei suporteri! Ieeei! Bravo pisicutelor!
In acelasi ton doresc sa multumesc din suflet celor care 'sufera' alaturi de nationala, celor care 'il inteleg' pe Aditzu' Mutu, celor care stau cu poze cu tricoloru' in avatarul messengerului, celor care isi atarna steguletul tricolor pe antena masinii (steagul care a venit cu cele 4 beri Bergenbier), celor care 'inca spera', celor care citesc opinii si calcule pe gsp.ro dupa care vorbesc, zile intregi, despre 'cate puncte trebuie sa faca Romania in grupa','ce rezultat ne convine in meciul Italia-Franta' si nu in ultimul rand 'Ne dau Olandejii meciu'?!'
Va multumesc. Sunteti niste scumpi. Si din trairile voastre pe jumatate false si in cealalta jumatate motivate de instinctul de turma sau, pur si simplu de consumatorii barului in care vedeti meciul, o sa se aleaga fix praful marti seara! Marti seara cand nationala va juca cu Olanda.
Daca al'de Mutu si compania o sa castige cu Olandezii, o sa iesiti cu to(n)tii pe strazi si a doua zi o sa scrieti pe blog sau pe hai faiv "Ce frumos! Un Vis! Pacat ca nu stim sa ne bucuram!"
In schimb, daca Romania pierde in fata Olandei si nu 'iese' din grupe, o sa reveniti cu totii la apucaturile voastre zilnice, patriotismul si nationalismul or sa dispara treptat, o sa reveniti la a injura sistemul, guvernul, tara, locuitorii, echipa nationala, pe Piturca, metroul si ratb-ul! (asa cum si gea nota intr-un post grozav).

In concluzie: bai ipocritilor... nu mai aplaudati ca niste foci oligofrene. Nu va mai legati stegulete pe masini, nu va mai tatuati 3 culori pe obraji, tzatze, buci si maini. Pentru ca faceti tara de cacat!

Hai Romania!

12 păreri avizate:

Adelina spunea...

ah, ce rau imi pare ca nu mi-a venit mie inspiratia de a-i face foci oligofrene :))

Anonim spunea...

Bai Hubba, ma simt adanc lezata! :)
Da, recunosc ca nu sunt suportera infocata in general. Imi place sa ma uit la fotbal cand am timp. Te rog sa ma ierti ca nu stiu numele tuturor jucatorilor, asta nu ma opreste sa savurez un joc. Da, m-am dus cu prietenii intr-un bar nenorocit si m-am imbracat intr-un tricou rosu, galben si albastru. Si nu-mi pare rau. Lasa oamenii sa se bucure, si nu confunda sustinerea echipei nationale cu nationalismul. Mai uitam si noi ca se scumpesc fructele in fiecare zi.
P.S. Nu mananc seminte si injur constant pe cineva pentru gropi, dar in nici un caz pe Pitzi. Poate doar pe pitzi aia din masina lu taticu...
Te-am pupat!
P.P.S. Ma plictisesc al dracu la munca...

Hubba spunea...

Bai Zaply, daca te-ai regasit in postul asta - si ai simtit nevoia sa-ti manifesti opinia - eu unul am ramas 'profund' fara argumente. Nu confund sustinerea echipei nationale cu NATIONALISMUL. nu am spus asta si nu vad de ce intelegi asta. Ma refeream la faptul ca odata cu meciul impotriva Italiei, specimenele pe care le injur in postul asta si-au regasit brusc dragostea de tara, intelegerea pentru 'tiganii' din Italia "hai dom'le, ca's si ei oameni, ce dracu"... Urasc prostia si ipocrizia dupa cum bine stii :) Despre asta vorbeam in postul asta. Nu despre Mutu...
Te-am pupat!

Anonim spunea...

Of.. am scris adanc in loc de profund :((
Era dimineata si abia ma trezisem din mahmureala, nu stiu cum, direct la serviciu! :D
ihihihi... m-am regasit ca mi-am pus poza la avatar cu steagu si am emis opinii nepermise despre rezultate (fluiera dubios, aparent nevinovata)
Te-am pupat din nou!
P.S. daca apare commentu de nspe ori e de la netu de cacao de la munca...

Hubba spunea...

? ai scris 'adanca' in loc de 'profund'? si? :)) chiar nu observasem...

Anonim spunea...

Io ti-am zis ca ma plictisesc... :)

Hubba spunea...

Eu ma supar! :))
Hai Olanda!

Anonim spunea...

Hai mai bine in Olanda! :P

Hubba spunea...

Mdeah... am fost aseara vreo juma' de ora in Edgard's, in drum spre Expirat. Si am nimerit in mijlocului meciului Rusia - Grecia. La masa de langa noi erau vreo 6-7 greci care urmareau meciul. Bai, mi-au placut astia! Nu erau imbracati in alb-albastru, nici tatuati cu stelute galbene, nu zbierau, nu se agitau... mai mult socializau decat sa se uite in plasma aia care le trona deasupra capetelor. Si rusii au castigat, grecii au ramas acasa, si ghici ce? Astia, 'suporterii', desi erau tristi, evident, au pastrat niste zambete pentru finalul meciului :). Mi-au placut grecii astia, mi-am dat seama ca asa ar trebui sa traim si noi meciurile astea...

Adelina spunea...

cale lunga pana coboara toata lumea din copac...dar cum speranta moare ultima, poate, poate o sa vedem si noi un pic de civilizatie. here's hoping.

Hubba spunea...

Asta, bineinteles, daca facem abstractie de faptul ca bunul simt moare primul :)

Adelina spunea...

Mda, nava aia a plecat de mult din port (ca sa nu o dau pe engleza)

Trimiteți un comentariu