miercuri, iunie 18, 2008

Gata?

A trecut? S-a dus emotia din gat si berea din fridgider? Suntem ok? Putem reveni la a injura guvernul, presedintele, primarul, politistii, vecinii, gropile si pisicile in calduri din fata blocului? Ok, era si cazul...
Am spus ca o sa scriu despre Euro 2008 si o sa o fac, acum ca echipa nationala a Romaniei este in drum spre casa. Pentru ca, pentru mine, acum incep 'europenele'!. Fotbal de calitate la tot pasul, abia astept o Spania-Italia, vreau sa vad Italia-Olanda in semifinale si o Portugalia - Olanda in finala! Acolo fotbal! Nu in mocirla din ghetele prefacutilor care s-au facut de cacat in fata Olandei aseara! Desi nu mi-am propus sa vad meciul aseara, mi-am aruncat ochiiin televizor vreo 70 de minute din cele 90+3. Ce am vazut? O echipa Olanda care, practic, ne-a pus meciul pe tava (sper ca s-a observat lipsa de reactie a marcatorilor Olandei, cand au inscris, precum si felul in care portarul lor...apara... la cele 2(doua) suturi spre poarta ale Romanilor) si o romania (nu mertia o majuscula) care nu se regasea. Punct. Habarnisti, nu isi explicau cum au ajuns acolo, nu isi explicau de ce nu sunt deja campioni InterGalactici cu cele 2 puncte castigate pana atunci, nu stiau de ce joaca 11 oameni la Olandezi si nu doar 7, asa cum 'era blatul'.
Niste dobitoci care au tinut cateva milioane de oameni cu sufletul la gura, niste prefacuti care merita...ei bine, exact ce au primit: o mare umilinta.
2 puncte din 9 posibile: 22.2% Astia sunt 'mondialii' vostrii: 22.2% DINTR-O ECHIPA DE FOTBAL. Si spun 'ai vostrii' pentru ca eu unul, ma dezic de conditia suporterului nationalei.

Dragii mei, acum va puteti intoarce linistiti la a va abuza sotiile, puteti sa mergeti 'la risc' fara bilet pe RATB, aveti tot timpul din lume sa plecati 'la tara' sa puneti rosii si gogosari in borcane, pentru toamna, si mai presus de asta: puteti sa deschideti televizoarele pe TVR1: URMEAZA FOTBAL.

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu