duminică, iunie 08, 2008

De Mall, Part III

Astazi, 8 iunie, Mall-ul de la Lujerului.

Am ajuns acolo la o ora indecenta pentru o zi de duminica, si anume 10:15 a.m. ca sa platesc o ceva pe la o banca. Spre marele meu noroc nu era nici dracu' la coda, la singura agentie a bancii deschisa si duminica asa ca am reusit sa platesc repede. Asa ca m-am hotarat sa urc pana la Vodafone sa platesc si telefonul ca, deh, daca tot mi-am vandut sufletul comunistilor astora pentru 9c / minut in afara retelei...
Asa ca, ajuns la etajul 2 al magazinului universal, m-am asezat la coada, ca tot poporu', la platit facturi. In cele 10 minute petrecute asteptand, am surprins urmatoarea scena:

2 tipi, pe la vreo 20 si un pic de anisori, in fata standului cu telefoane mobile.
Unul dintre ei era imbracat intr-un hanorac mov cu ceva verde, parul intins cu placa, niste piercing-uri 'discrete' prin urechi, pantaloni mulati (sheesh, that's gay) si o pereche de...tadam... converse, in picioare. Celalalt, 'rar ma-sa a dracu', parca era asta, primu', da' in oglinda! Unde primul avea patratele mov asta avea dungi verzi si invers! Primul avea pantaloni inchisi la culoare, asta avea pantaloni crem (la fel de mulati). Primul domn avea parul negru' ca puiu' de cioara, asta aveam suvite albe, mov, galben si alte infectii d-astea 'coloristice' de mai aveam un pic si o dadeam in cataracta.
Venisera sa isi cumpere telefoane mobile, bineinteles 'la abonament', bineinteles 'la fidelizare'. Amandoi se uitau cu priviri 'experte' la niste modele extraordinar de scumpe - N95 8GB, HTC Touch, S-E P1i, LG Prada (evideeeent), 8600 Luna si, in general, telefoane care 'sareau' binisor de 1000RON, asta la abonament. Se sfatuiau, unu' pe celalalt: "La ce-ti trebuie mah GPS? Ca te descurci prin Bucuresti, oricum...", "Asta are si 3G da' nu are camera de videotelefonie, nu e bun...", "Uite bah, pe asta ai si Mess..." etc.
Intr-un final le-a venit randul, ca sa zic asa, si cand au fost intrebati de baiatu' de la vanzari despre ce telefon si-ar dori, au ales, amandoi, mai in soapta, asa, sa nu 'scada talentu'', una bucata Sagem pe la vreo 50RON la abonament cu puncte cu tot, respectiv un Nokia 3mii-nu-stiu-cat un pic cam gratis la abonament cu fidelizare...
M-a pufnit rasul cand am auzit ce telefoane isi cumpara baietii, fapt care a atras din partea lor niste priviri taioase catre mine: talentul, valoare si unicitatea specimenelor scazuse brusc in ochii unui tip care-si platea factura pentru telefonului lui, Sagem Mw400, 30RON la abonament pe 2 ani...

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu