duminică, iunie 01, 2008

Cine-i asta ma?!

Sa incep prin a-mi cere scuze. Nici nu m-am prezentat... :))

Imi zice gogu' analytics cum ca, pana in prezent, blogul asta a avut cam 2000 de vizitatori unici si vreo' 12000 de vizite, de la lansare. In mare parte datorita fetelor pitzi care m-au linkuit pe al lor site, in mare parte baietilor cocalariiiii care au facut acelasi lucru si, cu siguranta, in mica parte, datorita calitatii celori scrise. Huh.

Tinand cont de cele de mai sus, ma gandesc ca este cazul sa va spun cine si de ce sunt:
Pai... am 25 de ani, sunt un el, am terminat niste studii care nu au nicio legatura cu actuala ocupatie, sunt aitist de meserie si jurist de profesie (hmm... de-li-cioa-sa combinatie), am 2 pisici foarte enervante, imi duc existenta in Bucuresti, urasc RATB-ul, sunt stelist (convins - uite, pot sa scriu si aici: Muie Dinamo), Fumez si sunt mandru de asta, prietenii imi spun ca ar trebui sa ma mai tund. So... that's it (for the most part). Pentru alte detalii... buy me a beer.

1 păreri avizate:

Anonim spunea...

Ar trebui sa te mai tunzi ;)
Si ai grija cu pitzi alea, nu le mai da cinciuri pe haifaiv!

P.S. LA MULTI ANI!

Trimiteți un comentariu