marți, iunie 24, 2008

Muzeele si publicul

Dru spune niste vorbe despre bucuresteni si nu numai. Mai precis despre bucuresteanul in prag de a primi ceva gratis.
Vreau sa il completez si sa-l trag de urechi, bineinteles, metaforic...
In seara cu pricina, celebra deja Noapte Muzeelor, am plecat 5 insi cu dorinta de a vizita. Impreuna cu Dru vizitaseram, deja, cateva dintre muzeele din capitala dar am decis sa revedem expozitiile si, in principiu, sa profitam de faptul ca nu trebuie sa mai platim cate 7-25 RON la intrare.
Am ajuns, am vrut sa intram, nu am reusit. De ce? pentru ca, asa cum si el spune, cozile erau de-a dreptul astronomice, omul se inghesiua la muzeu ca la intretinere subventionata sau ca la paine calda gratis.
Asa ca am reuntat, la unison, cu gandul: "Lasa, mai bine platim cei 7 spre 20 RON la intrare si vizitam ce mai e de vizitat intr-o zi fara gratuitati pe tava".
Si... unde am ajuns? Intr-un bar. In Green Hours, mai precis, unde am socializat (chiar si cu barmanii).
Seara bodegilor deschise este o idee buna, vreau sa-l completez pe Dru. Este chiar o idee castigatoare. Cu siguranta pub-ul/clubul/barul tau preferat iti va fi si casa si masa pentru cel putin 7-8 ore, cu siguranta vei cheltui jumatate din avansu' de salariu in crasma respectiva, cu siguranta vei spune ca a fost 'cool', 'misto', 'frumos' sau 'fain'. Dar Grigorescu va ramane doar un tip cu un car. Si niste boi.

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu