miercuri, noiembrie 05, 2008

Supervarby și mă-sa...

Am trăit s-o vâz și p-asta:
Un dobitoc își trage blog. Cu domeniu punct ro, tot tacâmul. Tema Wordpress calumea, ”copyright Varby”, tag cloud, blog roll... tot ce face un mucos nefutut blogger de mare succes, ce mai...
Recunoaște cum că scopul blogului este acela de a caștiga bani din reclame, spune că a analizat atent blogosfera, a citit tutoriale pe la bloggeri mai mari :), a pus în practică ce a citit p-acolo și a trecut la adunat trafic. Cum face asta? Indexează țigănia prin orice motor de căutare și spamează la greu. Pe toată lumea. Fără discriminări. Postează comentarii prin care se milogește de un link exchange pe la DeMaio, pe la Bloodie, arhi...și așa mai departe. Trimite mail-uri în care cerșește același lucru, acolo unde nu ajunge să comenteze. Așadar, omul e pus pe treabă.
Pentru că unul dintre e-mail-urile prin care propune link exchange a ajuns și la mine, am zis să vază și ochiul meu neavizat care-i treaba cu blogul omului. Așa că dădui click pi link, ajunsăi la om pi blog, citii ce citii p-acolo, articole foarte amuzante și intresante! Recomand în mod deosebit articolul ”Iarta-ma garofița mea!” - răvaș de amor și iertăciune către prietena lui (imaginară) Mădălina, căreia i-a înșelat încrederea spamând de pe adresa ei de e-mail. Am mai navigat eu ce-am mai navigat, p-acolo, motivat fiind și de faptul că ieri a fost ziua de naștere a primului marinar al statului, până am clickuit pe pagina de Ăbaut/Despre Mine... Și m-a cuprins, așa, o durere de stomac provocată de rîsul în hohote :)
Să vă zic, așadar, cu copy și paste, cum zice tânărul faggot pe pagina lui de about:

Supervarby revine! Blogul care te face sa razi pana te doare burta. Intamplari amuzante din copilarie povesti de dragoste si multa distractie. Acesta este jurnalul unui licean creativ si pus pe glume.Varby is 4ever!
Urmează și primul comentariu, băi, pe bune, de la mă-sa!!!

draga Andrei, am vazut blogul tau de la mine de la serviciu. consider ca ai un talent remarcabil la scris si ca meriti 10 la romana la bacalaureat. pe aceasta cale iti propun un targ. in zilele in care te culci la ora 10 seara , iti dau 50 .000 lei vechi. daca reusesti acesta performanta in fiecare seara, timp de o luna de zile ai 100.000 lei vechi pe seara adica 3 miliaone pe luna.
ce zici de oferta mea pentru ati creste suma dedicata cheltuielilor personale ?

Nu mai pot spune decât: aoleu!

6 păreri avizate:

Anonim spunea...

Aici e chestie de SEO/Marketing/Advertising/Link-Editing. Ce ştim noi? :))

Hubba spunea...

:))
Eu îi țin pumnii copchilului. Sper să se culce în fiecare seara înainte de ora 10, să primească 3 milioane lunar de la mă-sa! De banii ăștia va dispune ca și premiu pentru un nou concurs ”amuzant” pe al lui blog...
Ai dracu, toți vor să facă bani din blogging! :))

Anonim spunea...

Merci de "recomandare". Am râs cu poftă. Şi la "garofiţă" şi la "about".

You made my day :) !

Anonim spunea...

Tu macar ai avut curiozitatea sa intri sa vezi despre ce e vorba, eu nici macar asta n-am facut. In schimb i-am trimis un mail politicos ca nu sunt interesata de nici un link exchange. Vad ca oricum a reusit sa isi faca un pic de reclama ca multi bloggeri au scris despre el. Pacat ca a ales sa intre in blogosfera cu stangul. ;))

Hubba spunea...

@tomata - mi-a trimis si mie un mail, i-am raspuns politicos, i-am recomandat sa-si caute testiculele prin pantaloni si s-o roage pe ma-sa sa nu-i mai comenteze postarile.
Intr-adevar, s-a ales cu mult trafic de pe urma celor care ne-am sesizat intr-un fel sau altul, dar, deh, unii scriu pentru adsense, altii scriu pentru cititori.

Anonim spunea...

Cautand la intampalre pe google sa vad cine ma iubeste am intrat si aici. Ce mai pot sa zic? Existenta mea penibila starneste rasul si subiecte pe alte bloguri. Deci misiune indeplinata: portia de ras pe ziua de azi.
Va astept sa pe blog sa va amuzati cu alte transneli si mai mari.
Va salut si va multumesc de promovare.
Cand esti mic orice reclama e buna...

Trimiteți un comentariu