duminică, noiembrie 02, 2008

Buzz, să trăiți!

Zice DeMaio că milițienii o pun de-o secție virtuală ce va permite o mai rapidă legătură între cetățean și organ, oricât de pervers sună asta! Nu știu cum stau băieții cu pulan la capitolul logistică însă, îmi imaginez că, comunicarea dintre cetățean și organ se va realiza prin e-mail și de ce nu, prin Instant Messaging. Că tot e duminică și creierul este relaxat, vă propun o potențială discuție ”virtuală” între o cetățeancă aflată în mare necaz și un agent-operator-PC:

printz3ssa_sukar@_2008: BUZZ!
printz3ssa_sukar@_2008: :*:*:*:* :X :X :((
sectia31_online1: Sarumana domnisoara, agent Grosu aici!
sectia31_online1: cu ce va ajut, saru'mana?!
printz3ssa_sukar@_2008: :((((( am o pb maleeeee! ubi al meu :X:X p kre il ubesc mult shi pooop dulke la el nu a mai vnt aksa de 2 nopti! :((((
sectia31_online1: va rog, daca puteti, sa repetati ce ati transmis, nu pricep. cred ca e stricat mesenjerul la dumneavoastra ca apar, asa, niste litere fara noima!
printz3ssa_sukar@_2008: :((((((((((((((((((((((((((((
printz3ssa_sukar@_2008: la mn apar bn... kre k tu nu vezi bn... Ube al meu nu stiu unde e nu rasp la tel nu rasp buzz pe mess e invisible shi nush unde e!
sectia31_online1: domnisoara, eu am inteles ca nu reusiti sa dati de cineva, e bine? un domn Ube?
printz3ssa_sukar@_2008: t esti km prost asha, nu crezi? :))))) :*:*:*
sectia31_online1: ce kilometri, sa traiti! nu am priceput. Daca doriti dumneavoastra sa repetati, acolo, cum ati scris mai sus?
printz3ssa_sukar@_2008: fa tu bn si cautal pe ube al meu itzi dau hi5 lui sa vezi poze cu el k e un skump si eu nul gasesc :(((((((((9 uaaaaaaaaa!!!! :(((((
sectia31_online1: domnisoara printesa, va rog eu, daca aveti amabilitatea sa sunati la un numar de telefon de la noi, de-aci, ca noi suntem la inceput cu calculatoarele astea si eu cred ca al meu e stricat ca nu inteleg nimic din ce scrieti acolo... Poate traduce in alta limba mesenjeru asta, nu stiu prea bine.
sectia31_online1: ce ziceti,sunati la un numar de telefon sa vorbim, sa vedem cum pot sa va ajut?
printz3ssa_sukar@_2008: e cosmote? ca am minute doar in cosmote :D:D:D
sectia31_online1: nu domnisoara, e numar de fix, de romtelecom
printz3ssa_sukar@_2008: :(((((((((((((((((((( nam mnte ku fixu' :(((((((((( ube al meu! ce fk eu fara el?!?!?!?!? :X:X:X:X
sectia31_online1: domnisoara printesa, eu va rog insistent sa sunati la numarul asta: xxx-xxx.xxxx si sa ne spuneti mai pe larg care-i problema ca deja ma apucara dracii pe calculatoru asta si cred ca dau cu el de toti peretii! ca nu inteleg nimic!!!!
printz3ssa_sukar@_2008: dobitocule prost ce esti :((((( nu intelegi k ube al meu nu rasp la tel si nici la buzz p mess de 3 zile sh e invisible sh kre k a patit cva!?!
User sectia31_online1 went offline


Id-urile din postul ăsta sunt născocite de a mea imaginație. Se prea poate ca printz3ssa_sukar@_2008 să fie atribuit cuiva, nu m-ar mira faptul ăsta. Până la proba contrarie aparține neantului :)

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu