miercuri, noiembrie 05, 2008

Despărțire dureroasă

> Dacă voi ajunge să am mult-mult-mult trafic pe blogul ăsta PROMIT să nu pun, vreodată, banner cu Vodafone! Serviciile sunt ok, le sunt fidel de aproape 11 ani. Însă operatorii de la steluță doi-doi-doi NU AU PIC DE SIMȚ AL UMORULUI! :)

Discuție cu o domnișoară din Ploiești, de la Call Center-ul roșiilor:

Ea: Bună seara, vă sun în legătură cu factura dumneavoastră, cea pe luna octombrie...
Eu: ...așa, spuneți!
Ea: Domnu' Constantin, plătim și noi factura?
Eu: Păi... domișoară... din partea mea puteți să o plătiți, nu mă supăr :)
Ea: Ah, nu, adică dumneavoastră, dumneavoastră să plătiți factura!
Eu: Eh... păi aici se schimbă problema! Eu nu o plătesc! Nu prea curând, oricum...
Ea: Păi de ce?
Eu: Păi n-am bani. Sunt sărac! Tu ai idee cât câștigă un IT-ist, la o firmă de nișă, supracalificat, ce lucrează într-un domeniu unde specialiștii îi numeri pe degetele de la o mână?!?
Ea: ...păi nu știu... dar aveți de plată...
Eu: Păi îți zic eu: câștigă foarte bine, da cheltuie banii pe prostii :)
Ea: Păi cum facem cu factura, până la urmă?
Eu: Cum știți voi mai bine, dragă... Eu o să o țin în plic până la salariu!
Ea: Și când luați salariul?
Eu: Eh, draci... nici n-am ieșit la o cafea, ceva, împreună și deja mă întrebi d-astea :)
Ea: Domnule, mie nu-mi arde de glume... Plătiți factura aia?
Eu: Uff.. dar nu ai pic de simț al umorului, dragă... E deja plătită, prin internet banking... o să vină confirmarea de la ING mai târziu în cursul zilei de mâine! Te las... m-ai dezamăgit! Să nu mă mai suni niciodată!
Ea: Îmi pare rău, doar că dacă nu plătiți...
Eu: Păi uite ce e... lucrurile între noi nu o să meargă... Nu ai observat că lună de lună purtăm aceeași discuție idioată? Nu ai văzut că argumentele tale pălesc în fața încăpățânării mele? Cred că e mai bine să meargă fiecare pe drumul său... E greu, știu, dar cineva trebuia să facă pasul ăsta! E spre binele nostru, dar separat! Hai, te pup... devine prea greu să te mai ascult...

3 păreri avizate:

Anonim spunea...

Ah, cred că aş putea să-mi fac un blog separat numai pentru conversaţii "interesante" cu angajaţi de la Customer Care. :))

Offtopic: Nu poţi face nimic cu diacriticele care arată destul de rău? (apreciez sincer faptul că le foloseşti, sincer)

Hubba spunea...

@bloodie - o să încerc diferite fonturi, în mai multe rezoluții până o să găsesc o formulă optimă! Mulțumesc pt. observație, poate o să mă ocup de asta chiar azi...

Adelina spunea...

Vrei sa-ti povestesc si din partea cealalta a gardului? A sunat un nene intr-o seara sa comande peste mort (sushi, pentru amatori) si, probabil din plictiseala, incepe cu intrebari si comentarii foarte haioase, pe un ton de "hei, papushe..." de genul "da' cu tine am vorbit si ieri, nu? lucrezi si in weekend? si cand te mai odihnesti" (wtf?), "da' mancarea asta ingrasa? ca aseara nu mai puteam, plesneam..." (nu mai baga in tine, boule). Mi-am inghitit toate replicile care-mi veneau in minte si i-am sugerat zambind sa alerge o tura in jurul blocului dupa masa si n-o sa se ingrase (daca tot ne tragem de sireturi, s-o facem ca lumea). Se pare ca individul nu a gustat gluma, n-a mai sunat. Oh, well, despartirile astea sunt cu adevarat sfasietoare...

Trimiteți un comentariu