luni, noiembrie 03, 2008

Day & Age

Este al treilea album de studio The Killers, ce va fi lansat pe 24 noiembrie în UK. Probabil ați ascultat Human pe la radio sau TV, primul single extras de pe viitorul album. Eu am avut ocazia de a asculta întreg albumul, mulțumirile se duc către un domn :), se știe dumnealui!

Track Listingul:

1. Losing Touch
2. Human
3. Spaceman
4. Joy Ride
5. A DustLand Fairytale
6. This is your Life
7. I Can't Stay
8. Neon Tiger
9. The World we Live In
10. Goodnight, travel Well

Așa cum intuiam înainte de a asculta albumul, Human este cu siguranță cel mai prost extras. M-au dezamăgit teribil cu single-ul ăsta, ceva din post-punk revival-ul ce-i caracteriza dispăruse odată cu melodia asta cu target bine definit - MTV și domnișoare melancolice ce oricum nu vor pricepe mai nimic din, celebra deja ”Are we Human or Are We Dancer”.
Exceptând eșecul mai sus numit pot spune cu mâna pe inimă că Day and Age este cel mai reușit album de studio al Killerșilor. Am ascultat cu scepticism însă senzația a fost spulberată după nici 30 de secunde. Sunet grozav, Flowers a renunțat în majoritatea pieselor la exagerarile-i specifice cu clapele, bassistul face toți banii iar bateristul parcă a reînviat, după Hot Fuss!
The Killers se apropie de sound-ul cu care au debutat, modern-punk și o grămadă de sunet indie, brutal, în forță, deloc finisat. Sună grozav, în cuvinte sărace!
The World We Live In este preferatul meu, îmi amintește de Smile Like you Mean It.
Neon Tiger și I Can't Stay sunt piese în forță, cu accent pe instrumental. Sunt foarte reușite iar Flowers își aduce aportul considerabil cu vocea inconfundabilă.

Una peste alta, un album grozav, merită cumpărat!

5 păreri avizate:

Anonim spunea...

Sunt de acord cu tine că "Human" e mult prea (synth)pop faţă de stilul care i-a consacrat, dar melodia nu e urâtă. Totuşi prefer să le ascult melodiile mai vechi, iar după ce am să ascult albumul nou (spre ruşinea mea nu am reuşit încă) poate şi celelalte melodii pe care le-ai menţionat.

Hubba spunea...

albumul va fi lansat pe 24 noiembrie. Bineinteles va ajunge prin torrente si altele ceva mai devreme pe desktop-ul curiosilor :)
Cred ca am fost cam radical cu aprecierea - Human este, in a mea opinie cel putin, cea mai slaba melodie de pe acest album.

Anonim spunea...

@ Hubba - Spuneai că-l ai? Hm, dacă dau o bere... intru şi eu în posesia lui? :D

Hubba spunea...

:)) Am facut un jurămînt ce implică: o găină, ceva cruci printr-un cimitir ultra-central din București, câțiva membrii ai familiei și, în general, bunăstarea mea pe termen lung și foarte-lung, cum că nu o să dau mai departe albumul ăsta. Am reușit să-l obțin prin...ahem.. amabilitatea unei cunoștințe cu resurse. Dar îți garantez că așteptarea va merita! Și, cine știe, așa cum am reușit eu să-l obțin, mai mult ca sigur au reușit și alții. Poate s-o găsi careva să-l pună pe net.

Hubba spunea...

daaaar....
dacă vei căuta google: ”killers day age five tracks torrent” se prea poate să ai o surpiză plăcută (și ilegală, imorală etc. :)) )
Sunt doar 5 piese înregistrate dintr-un concert însă poți să-ți faci o idee!

Trimiteți un comentariu