marți, august 05, 2008

Tineretul din ziua de azi

O sa-mi iau un baston, o sa-mi fac parul albastru si o sa mormai molfait in barba. Pentru ca sunt baba. Sunt una din babele alea scoase din sarite de tineretul din ziua de azi. Cine a reusit ieri sa ma faca sa cobor cu o statie inainte de unde aveam nevoie sa ajung? Trei fetite care nu cred ca erau inca la liceu...sau poate erau intr-a 9-a. Cu indulgenta. Ori bausera prea multa cola, ori mancasera prea mult zahar, ca nu aveau stare. Sareau si chitaiau si se faceau ca se arunca in fata metroului (wtf? don't just tease...). Am suspinat adanc si am incercat sa le ignor. Din pacate, nu eram singura si nu aveam castile pe urechi. Asa ca am avut norocul sa aud ce le iesea pe gurita frageda: Fata, ramai tu treaza, ca nu putem sa ne imbatam toate! Eu ma fac pulbere! Da, stiu sunt depasita. Am idei antice de genul du-te la scoala si invata cat sa nu fi cel mai prost din clasa, nu te imbata ca vaca inainte de a stii ecuatiile de gradul I sau comentariul la Miorita si nu te culca cu unu' doar pentru ca te scoate la un film la Multiplex.
Bine ca am coborat din metrou ca ma manca palma sa le ard una peste ceafa.

3 păreri avizate:

Black spunea...

Sunt de aceeasi parere.Eu am ramas masca cand mi a zis sora mea de 12 ani ca are colege in clasa care fumeaza:-|

Gea spunea...

E trist ca spun asta, dar daca doar fumeaza nu este asa grav (in comparatie cu alternativele: drogata, insarcinata, beata in fiecare seara).

Oana spunea...

Pe mine personal nu ma surprinde.Daca pentru coronita si premiu in clasa I copilul primeste un telefon , si nu oricare , ci dotat cu un card de memorie , sa nu se faca de rusine ma mir inca de gradul scazut de anormalitate a acestor copii. Daca la 14 ani nu ai avut cel putin o coma alcoolica, you`re not cool...fara a mai vb de tigari , sau diverse :) It`s the future, way ahead us :)

Trimiteți un comentariu