luni, august 11, 2008

Batman, Batman...sau Cum sa pierzi 2 ore si 32 de minute din viata

Chiar am vrut sa vad filmul asta. Ca probabil toate celelalte persoane de gen feminin din Multiplexul ala, am vrut sa-l vad pe Heath Ledger. Am vrut sa-i vad ultimul rol si sa-i compar Joker-ul cu cel al lui Jack Nicholson. Am vazut, am comparat - Heath Ledger a reusit sa fie creepier, mi-a placut. Asta este singurul lucru bun pe care pot sa-l scriu despre acest film. Acest incredibil de lung film - Lord of the Rings, cu toate cele 3 parti, nu a parut atat de lung... Ah, si au mai fost vreo cateva efecte mai lucioase.
Prima mea greseala a fost faptul ca am acceptat sa merg la film in Mall. Urasc Mall-urile pentru ca actioneaza ca un magnet pentru cocalari, pitzipoance si restul creaturilor fitzoase. Nu suport aglomeratia, iar miercuri noaptea a fost de nedescris. Am stat la coada la bilete o ora. OK, nu am stat eu personal, dar o ora??? Timpul nu a fost pierdut, am stat la o inghetata si ne-am uitat ca la zoo. Fauna din Mall este impresionanta.
Am intrat la film la 10. Am avut ghinionul sa stau langa un fomist de zile mari. Isi luase o extra-mega-giga punga de floricele, la care a molfait jumate din film. Facea atata zgomot, ca m-a apucat o mica nevroza. Iar cand si-a dat capul pe spate si a ridicat punga batand-o pe fund pentru a scutura si ultima boaba neinflorita de porumb, am clacat si am inceput sa rad cu lacrimi si sughituri. Cand in sfarsit s-a potolit, am putut sa fiu mai atenta la film. Sau macar am incercat. M-a plictisit. Iar Christian Bale m-a enervat cu gura prea stramba pentru masca aia si cu vocea "dura", care nu a reusit decat sa fie ridicola. Michael Keaton a fost mai Batman. Aceste ganduri profunde mi-au fost intrerupte de niste pisi de pe randul din spate care isi explicau una alteia filmul. Batman, da? Nu, fata, n-a murit... Ahhh, uite, e ala! Poate sunt eu prea afurisita, poate una din ele era un pic retardata si nu intelegea. In cazul asta, domnisoarele prestau serviciul de narator, iar eu imi cer scuze pentru prezumtia de prostie.
Oricum, de cand l-au prins pe the bad guy, pana la creditele din final, Frodo ar fi distrus inelul si s-ar fi intors in Comitat de 10 ori. Iar mie mi-a albit parul.

Later edit: Post-ul asta trebuia sa apara saptamana trecuta, dar mi-am permis o mini-vacanta. Nervii si impresiile negative se pastreza bine peste week-end.

12 păreri avizate:

dru spunea...

daca ai fi citit si comic-book-urile ai vedea k ultimul batman este cat se poate de original. Cu siguranta este mai bun decat cele aparute pana acum... poate din cauza scenariului, actorilor si cu siguranta din cauza efectelor speciale care au evoluat in ultimii 20 de ani. + daca ai vazut celelalte filme din seria batman ai putea zice ca in ultimele 2, batman vorbeste... si chiar are dialoguri. Distributia e cu siguranta mai buna si mai scolita in ale actoriei iar detaliile caracterelor au fost atinse si evidentiate.
... asa k... am pute zice k te-ai dus la filmul gresit la mall... "sex and the city" probabil nu era???

Adelina spunea...

Chiar ai de gand sa te dai destept ridicand in slavi Batman? Dialogurile din Batman? Esti sigur? O.K. Nu-i contesta nimeni efectele speciale, da, am vazut celelalte filme si nu, nu am intrat din greseala in sala in care se rula Batman. Chiar am vrut sa-l vad. Iar distributia "scolita" in ale actoriei...banuiesc ca te referi la Michael Caine si Morgan Freeman. Cel putin la fel de scoliti sunt si Jack Nicholson, Danny de Vito, Christopher Walken sau Tommy Lee Jones. Recunosc, nu am citit comic-book-urile, dar nu inteleg de ce te-ai infoiat, nu i-am contestat originalitatea. Sau cinefilul din tine s-a simtit atacat de o parere personala? Si ai simtit nevoia sa arunci o ironie "finuta" gen haha-fufa-care-se-uita-la "sex and the city"? ... Cum zici tu...

Old but New spunea...

sa lasam copiii cu benzile desenate in pace...ok?
dude pare rau ca ti-am stricat copilaria!!! dar a fost unul dintre cele mai proaste filme ever!!!! inafara de camionul ala de se rastoarna ma jur daca am vazut alte efecte! pana si norbit in care eddie murphy interpreteaza mai multe roluri sunt mai multe efecte! am vazut si desenul....cu ultimul batman...noroc ca e desen...ca in rest puncte puncte puncte!
tocmai ca tehnologia a avansat atat de mult....de ce doar un camion...ca sa nu mai zic de batmobil...arata aiurea, prost facut and I'm yeah I am a girl.
dar e ok, poate scot astia diafilm la comic book-urile tale ;)

Anonim spunea...

Si gea si mariko_san va pricepeti la filme cum ne pricepem eu si dru la balet!


URA!

Adelina spunea...

Daca ma pricepeam la filme, ma faceam critic. Ma pricep la a-mi da seama ce-mi place si ce nu. Ca parerea mea va sta-n gat, asta e o alta problema, nicidecum a mea.

Zaply spunea...

Desi nu sunt fana Batman sau filme cu super eroi in general, nu pot sa spun decat ca pentru genul de film care este, The Dark Knight mi-a depasit cu mult asteptarile. A fost jucat de nota 10 si nu m-am plictisit nici macar o clipa. A, si am vazut filmul tot in Mall, dar am avut noroc, era sambata si toti cocalarii erau la mare! :))

dru spunea...

... nu ma dau destept... STIU ca sunt mai destept... cel putin, decat gea.

... maggie gyllenahaal are si ea scoala de actorie... nu cursuri la seral... gary oldman are ani intregi de teatru, aaron eckhart la fel. Distributia buna poate sa faca un film sa fie si mai bun... asta vroiam sa zic. In nici un batman de pana acum de pana acum nu s-a jucat asa de bine ca pana acum. Poti sa te uiti la film ca sa-l vezi pe Caine sau sa-l vezi pe Eckhart sau asa cum a facut majoritatea, sa-l vezi pe Ledger.

.... dar de la a vedea un film bun si ajungi sa zici k a fost o pierdere de 2 ore... e o distanta destul de mare, ceea ce spune multe despre tine, draga gea!... cum am spus si mai sus. ai putea sa incerci "Babe" care nu e deloc complicat, dialogul consta in onomatopee numeroase iar usurinta cu care te poti identifica cu personajele este de-a dreptul remarcabila. Din nou "Blonda de la drept" s-ar incadra perfect in colectia ta de filme.... puisor... in caz k nu intelegi msgul... UNELE FILME NU SUNT FACUTE SA FIE VAZUTE DE ORICINE... SI TU FACI PARTE DIN ceilalti!!!

Anonim spunea...

Hei, ca să nu fie sfadă pe blog, eu recunosc de la început că nu-mi place Batman. Cred că nici în copilărie nu m-a atras personajul ăsta.

Şi n-am nici o problemă să mă uit la Sex and the city.

Adelina spunea...

Sfada pe blog este numai datorita unor persoane, detinatoare de adevar suprem, care considera ca singura modalitate de a-si demonstra inteligenta este de a improsca cu noroi in altii. Iar a te autoproclama destept nu dovedeste decat fudulie prost plasata. Mai ales in contextul unei discutii gen "Batman". Dar n-o sa intru in certuri imbecile, care ar fi o mai mare pierdere de timp si efort decat filmul asta. Sanatate si la multe vizionari intelectuale!

Old but New spunea...

wow! atata dezbatere nu am mai vazut din liceu, cand erau cluburi speciale facute pentru chestii de genul asta! but seriously.... cata viata sociala sa ai sa te agiti atat de tare ca zice nea caisa ca Omu liliac de anu asta o fost prost? gizas....take a chill pill! eu in general am o parere proasta despre tot ce a fost scris si transpus pe pelicula....dar de la asta si pana a ajunge sa insir pomelnic cu ce studiat orice chelner/actor e muuult. ok sunt actori in filmul asta care inafara contextului (adica a filmului) sunt mai mult decat talentati, dar filmul asta nu-i prea avantajeaza. sincer am avut senzatia ca filmul ar fi trebuit sa se termine dupa o ora si ceva....cel mult! mai aveti un pic si crucificati lumea pentru ca batman vezi doamne e un film bun in esenta lui :))))

dru spunea...

... u may all kiss my rebel dick! :))

Adelina spunea...

Nu stiu daca asta a fost intentia ta, dar chiar ai reusit sa fi haios cu ultimul comentariu...Si, culmea, pare cel mai putin jignitor dintre toate! Oricum, 12 comentarii inutile pe un subiect lipsit de importanta. Next...

Trimiteți un comentariu