marți, august 19, 2008

Banalitate

...şi bine v-am regăsit, dragi 4 cititori!
Mă gândeam să fac o recenzie de film.
Dar mi-a trecut: cu siguranţă găsiţi câteva mai bune pe imedebe.

Mi-a trecut prin cap să vă recomand ceva muzică.

N-are rost, oricum o să ascultaţi ce-i prin playlistul neactualizat din 2004, eventual nişte Guerrilla.

Hai să vă recomand o carte:

Ha-ha-ha, aş fi un porc desăvârşit pentru că ultima carte pe care am citit-o se numeşte "Deployment of Microsoft SQL Server 2008 x64 in Large Enterprises", nu m-a pasionat deloc aşa că slabe şanse să dea cineva doi bani pe lectura asta...

Bine dom'le, hai să vă trimit la un restaurant foarte mişto, undeva pe Calea Moşilor:

căcat, oricum o să mâncaţi în continuare prin locurile în care a-ţi făcut-o până acum...

Some in-depth relationship thoughts?

La dracu', pentru asta aveţi prieteni (prea obosiţi de văicărelile voastre) sau Oprah, pe Antena 2!

Nişte politică, un pic de Oprescu la Pasajul de la Universitate?
Oprescu este noul primar al Capitalei, dacă te întrebai...

Hai că vă povestesc despre cocalarii de la mare, din Costineşti!
...dar s-ar putea să jignesc pe careva!


0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu