joi, mai 15, 2008

Fitzopedia

Astazi, ora 19:30, Cafepedia (crasma de pe Regina Elisabeta, intre PizzaHut si SpringTime)
M-am intalnit cu un prieten in localul asta si am ales sa bem cafeaua pe terasa.
Am ajuns un pic mai traziu decat amicul asta si nu am fost prea atent la ce se 'petrecea' in jurul meu, ocupat fiind sa-l nimeresc p-asta din priviri si sa gasesc, evident, masa la care sedea ca nesimtiul fara sa faca si el un semn, o manea, un cocalar, o chestie.

Dupa ce am luat un loc m-am uitat puuuuutin in jur. Here's the findings:
1. Masa din dreapta mesei la care stateam: 2 tipi, imbracati 'smart casual' dar foarte, foarte smart-casual. 2 bucati MacBook Air, fiecare cate unul, evident. Iphone - 2 bucati - nu stiu daca avea fiecare cate unul sau unul dintre ei avea 2. Unul dintre ei fuma King Edward's Cherry Cigars (aroma ma urmareste inca). Celalalt nu fuma. Serveau amandoi cate un espresso mega-ultra-scurt. Practic, vapori de espresso. Purtau o discutie in afacereza uitandu-se in acelasi timp si pe LCD-ul laptop-urilor.

2. Masa din stanga mesei la care sedeam: 2 printese :) cu aprox. 3 kile de gloss, fond de ten si alte 'zugraveli' d-astea. Picior peste picior, amandoua. Fumau tigari slims, nu am vazut prea bine ce marca. Din pacate nu m-am concentrat prea tare asupra discutiei lor dar am auzit de cel putin 3 ori in aprox. 10 minute cuvintele "Bemve treisutedouazeci" , "Banbu" si "Nokia Arte" (referindu-se, presupun, la cel mai scump model comercial al finlandezilor si anume 8800 Arte)

3. Masa la care stateam cu amicul asta - 2 tipi (eu si Fane, amicul meu :) ). Eu fumez Dunhill FineCut Dark Blue, asta fumeaza Marlboro 'rosu' cu extra-cancer. Una bucata Sagem my411v (30RON la abonament VF) de partea mea si un super-luxos Nokia 6300 Second Hand in dreptul lu' Fane. Eu cu o cola si o cafea (foarte lunga) - ala cu un Icetea de piersicute si un servetel umed din partea casei. Dupa ce ne-am 'aranjat' pe scaune telefoanele au intrat in buzunare, acolo unde le este locul. NU, nu au ramas pe masa. Ah, am uitat sa precizez: eu aveam, ce-i drept, si o bricheta pe masa. Dar era un BIC Original de 1.5 RON!

Am stat, am gandit, am rumegat si am concluzionat: Pana nu reusesc sa-mi iau un MacBook Air (hai, merge si un MacBook 'clasic' sau un Pro) respectiv pana cand nu il conving pe frate-miu sa-mi 'doneze' Iphone-ul, nu o sa mai beau cafele prin terasele din centru. O sa ma retrag fie la "Pion" pe Str. Ceahlaului (Giulesti) fie in parcul Moghiorosi pe o banca cat mai retrasa.
Pur si simplu nu am valoarea, talentul si smecheria necesara pentru a ocupa un scaun la o terasa din centrul Bucurestiului.

0 păreri avizate:

Trimiteți un comentariu