marți, mai 20, 2008

Do it like i tell you to!

De vreo 4 zile incoa', ma simt...ciudat. Stiu de ce, nu este cazul sa si scriu pe un blog de ce. Ideea este ca - zilele astea 4 mi-au amintit (prea) intens de alte cateva (cam 1000) zile. Si am asociat toate trairile astea cu muzica. Pentru ca in cele aproape 1000 de zile, am avut un 'invatacel', ca sa spun asa, in materie de muzici. Este vorba, pentru cei care ma cunosc, de Ana, iar pentru cei care nu ma cunosc - huh? voi ce?!? Mi-am amintit cu maaaare dar maaaaare placere de toate serile petrecute prin barul nostru de toate noptile, si anume Art Pub (Craiova, Calea Unirii 12b-parca) si toate 'muzicile' bune ascultate acolo. Cel putine pe mine ma faceau sa ma simt foarte bine. Eu cunosteam muzica, ea nu prea, eu ii explicam ce si cum, de unde pana cand, de ce canta, cum canta, cine canta, cum se numeste albumul, care sunt urmatoarele versuri si tot asa. Ea asculta, ii placea, noi reveneam :).

Acum, muzica mea s-a schimbat. Nu mai ascult asa de des ce ascultam cand ne cheltuiam ultimii lei pe rom si cola in Art. Despre muzica ei nu mai stiu prea multe...

So, here it goes. Daca maine trebuie sa 'fac' o compilatie, un mix-cd :)), un fel de our greatest hits, ar arata cam asa:

1. Oscar Benton - Not Sharing The Same Dream

2. The Cure - Close to me

3. Morcheeba - Rome wasn't built in a Day

4. Reamonn - Josephine

5. Cake - Perhaps, Perhaps, Perhaps

6. Coldplay - Yellow

7. The White Stripes - My Doorbell

8. James - Come Home

9. Keane - Somewhere only we know

10. Maroon 5 - Sunday Morning

11. Maximo Park - Going Missing

12. Muse - Time is running out

13. Nickelback - Someday

14. Oleander - Hallo

15. Puddle of Mud - She Hates Me


Daca ma gandesc bine, chiar o sa fac niste cedeuri...
Ok, cine vrea un disc audio cu astea 15 piese, lasati un comment. Luam legatura, imi dati o adresa si va trimit CD-ul prin curierat oriunde in tara. It's on me. Serios...

*Vezi mah Ed, te plangeai ca nu aveam o melodie, a noastra. La dracu' femeie! Avem cinspe'! :)

2 păreri avizate:

dru spunea...

ce e fikat.com?

Hubba spunea...

Misu... Site... Grafica photoshop, PC Hardware/Software

Trimiteți un comentariu